(Updated)Πως να φτιαξουμε τα δικα μας φορτια(cargo)

Απορίες γύρω απο το Euro Truck Simulator 2 .
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

(Updated)Πως να φτιαξουμε τα δικα μας φορτια(cargo)

Δημοσίευση από zeros »

Ολοι οσοι εχουμε ασχοληθει λιγο ή πολυ με τρειλερ μοντ του παιχνιδιου,συναντησαμε μια παραμετρο που αφορα τα φορτια(cargo).
Αυτη η παραμετρο καθοριζει απο ανεκαθεν το ονομα ενος φορτιου,την μαζα του(το βαρος του φορτιου δηλ-μοναδα μετρησης ειναι σε kgr-και μετρατε το καθαρο βαρος οχι μικτο ουτε αποβαρο)ποιος τυπος τρειλερ θα το κουβαλαει και ποια η χρηματικη αμοιβη που λαμβανει αυτος που διεκπεραιωνει την μεταφορα. Απο την εκδοση του παιχνιδιου 1,13 προστεθηκαν 2 ακομα παραμετροι στα φορτια..αυτη του κεντρου βαρους
...και τα γκρουπ.

Ας τα παρουμε τα πραματα απο την αρχη.
Δεν θα αναλυσω την δομη ενος τρειλερ μοντ μιας και θα ηταν ασκοπο,λογω της διαφορετικοτητας της δομης που μπορει να συναντησει.Το μονο δομικο σημειο που μενει ιδιο και δεν αλλαζει ΠΟΤΕ ειναι ο φακελος "def".Αυτον το φακελο τον εχουν σχεδον ολων(αν οχι ολων η πλειοψηφια τουλαχιστον) τον ειδων τα μοντς
Μεσα σε ενα τετοιο φακελο λοιπον υπαρχουν τα δομικα στοιχεια που αποτελουν τα φορτια(cargo).
Οταν ανοιγουμε ενα φακελο "def" τα στοιχεια που αφορουν τα φορτια ειναι το/α αρχειο/α με ονομα/τα "cargo_**kapoio onoma**.sii" και οι
φακελοι "cargo" και "company".
To αρχειο "cargo_**kapoio onoma**.sii" ειναι η λιστα με τα ονοματα των φορτιων/αρχειων sii που βρισκονται μεσα στον φακελο "cargo",και αυτα τα αρχεια ειναι ο λογος που ανοιξα αυτο το νημα.
Ο φακελος "cargo" οπως ειπα ειναι τα ιδια τα φορτια
Και ο φακελος "company" ειναι ο φακελος οπου μεσα σε αυτον υπαρχουν υποφακελοι με τα ονοματα των εταιρειων του παιχνιδιου(euroacres,stokes κτλ) και μεσα σε καθε φακελο των εταιρειων υπαρχουν αλλοι 2 υποφακελοι με τις ονομασιες "in" "out".
Ουσιαστικα ο φακελος "company" ειναι αυτος που προσδιοριζει η καθε εταιρεια ποια φορτια θα λανβανει(φακελος "in") και ποια θα αποστελει (φακελος "out")

Αυτα επιγραμματικα οσο αναφορα μια γενικη εικονα της λειτουργικης δομης των φορτιων.
Παμε τωρα στα αρχεια που βρισκονται μεσα στον φακελο "cargo"...εχουν και αυτα καταληξη αρχειου "sii"..και μπορουμε να τα δωσουμε οτι ονομα θελουμε,αρκει να μην ειναι ιδια με του παιχνιδιου ή καποιου αλλου μοντ. Ο κωδικας που χρησιμοποιηται μεχρι και την 1.13 ειναι αυτος:

cargo_data: cargo.kourkoubinia <--- εσωτερικη ονομασια
{
name: "@@cn_kourkoubinia@@" <--- ονομασια στην αγορα φορτιων

vehicles[]: trailer.krone.cooliner <--- ονομασια τρειλερ

mass[]: 19000.0 <--- ποσο θα ζυγιζει (kgr)

fragility: 0.5 <--- ευαισθησια φορτιου

price_coef: 1.500 <--- αναλογικη αξια μεταφορας φορτιου

cog_height_offset[]: 1.0 <--- κεντρο βαρους καροτσας

group[]: refrigerated <--- κατηγορια φορτιου

}

Απο την 1.14 και μετα ομως αλλαζει ριζικα ο τροπος διαχειρησεις φορτιων-καροτσας απο το παιχνιδι.
Τπ πρωτο πραμα που κανουμε ειναι ...χαρακιρι :mrgreen: ..πλακα κανω... να παμε στον φακελο def/cargo και να φτιαξουμε τοσους φακελους οσα και τα αρχεια φορτιων sii που υπαρχουν ηδη μεσα..τα ονοματα των φακελων πρεπει να ειναι ιδια με αυτα των φορτιων/αρχειων.sii
Μεσα σε αυτους του φακελους θα φιλοξενηθουν τα καινουργια αρχεια .sii που αφορουν τον τυπο της καροτσας και καποιες παραμετροι που θα κουβαλαει το φορτιο.
Τα παλια φορτια/αρχεια.sii με ενα κειμενογραφο θα πρεπει να τα επεξεργαστουμε και να τα δωσουμε την καινουργια μορφη κωδικα η οποια ειναι η εξης;

cargo_data: cargo.kourkoubinia
{
name: "@@cn_kourkoubinia@@"
fragility: 0.5
price_coef: 1.500
group[]: refrigerated
}

Και στον φακελο με το ονομα "kourkoubinia" θα πρεπει να φτιαξουμε ενα καινουργιο αρχειο sii για την καροτσα που θα κουβαλαει το φορτιο και ο κωδικας εχει ως εξης:

SiiNunit
{
trailer_def : .krone.cooliner
{
trailer: trailer.krone.cooliner
mass: 21000
cog_height_offset: 1
}
}
Το αρχειο το ονομαζουμε βαση το ονομα της καροτσας στην προκειμενη περιπτωση θα ειναι "krone_cooliner.sii"

Αυτα τα ολιγα απο μενα...για οτι αποριες προκειψουν..εδω ειμαστε για να βοηθησουμε.

Καλη διασκεδαση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zeros την Σάβ Μάιος 09, 2015 8:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πως να φτιαξουμε τα δικα μας φορτια(cargo)

Δημοσίευση από zeros »

Να κανω ενα μικρο update και σε αυτο το θεμα γιατι ξαναδιαβαζωντας την αρχικη μου δημοσιευση
αντιλαμβανομαι οτι η προηγουμενη επεξηγηση μου ειναι λιγακι "γενικη" και μπορει να μπερδευτει
καποιος στην προσπαθεια του να φτιαξει δικα του φορτια απο καροτσες οι οποιες δεν ειναι της SCS.

Το προβλημα εντοπιζεται στο θεμα οτι: ποια ειναι η εσωτερικη ονομασια ενος trailer mod??
και που τη βρισκουμε αυτη την ονομασια,ουτως ωστε να μπορεσουμε να φτιαξουμε το συγκεκριμενο sii
που θα προσδιοριζει την καροτσα μας για το φορτιο που φτιαξαμε.

Για να βρουμε λοιπον ποια ειναι η εσωτερικη ονομασια ενος τρειλερ θα παμε να βρουμε το αρχειο sii
με το ονομα "chassis.sii" το οποιο βρισκεται ΠΑΝΤΑ στην διαδρομη:

Κώδικας: Επιλογή όλων

def/vehicle/trailer/**ονομα καροτσας**/chassis.sii
Ανοιγουμε το chassis.sii με ενα κειμενογραφο και κοιταμε στην επικεφαλιδα τι ονομασια εχει
το τρειλερ που θελουμε να χρησιμοποιησουμε.Θα βαλω σαν παραδειγμα το chassis.sii
ενος θαλαμου Chereau.Αυτο που θα εχω χρωματισει ειναι η εσωτερικη ονομασια του
τρειλερ και ειναι το ζητουμενο ονομα που θα χρειαστουμε για να ολοκληρωσουμε την
κατασκευη των δικων μας φορτιων.

SiiNunit
{
accessory_chassis_data : chassis.trailer.chereau6tech
{
model: "/vehicle/trailer_eu/chereau_nordisch2/chereau.pmd"
lods[]: "/vehicle/trailer_eu/chereau_nordisch2/chereau.pmd"
collision: "/vehicle/trailer_eu/chereau_nordisch2/chereau.pmc"

residual_travel[]: 0.12 # 1st axle
residual_travel[]: 0.12 # 2nd axle
residual_travel[]: 0.12 # 3rd axle

trailer_mass: 6700.0

variant: default

extended_shadow_texture: "/vehicle/trailer_eu/krone/shadow.tobj"
extended_shadow_intensity: 1.2
extended_shadow_fadeout_start: 10
extended_shadow_fadeout_length: 0

ui_shadow: "/vehicle/trailer_eu/krone/cool_liner/ui_shadow.pmd"
}
}

Βαση αυτου το ονοματος θα φτιαξουμε και το αρχειο sii της καροτσας μας για το φορτιο μας
Για το παραδειγμα θα χρησιμοποιησω τα αρχικα παραδειγματα της αρχικης δημοσιευσεις αλλα
αντι της καροτσας krone cooliner που χρησιμοποιησα,αυτη την φορα
θα χρησιμοποιησω την Chereau απο το πανω sii.

Οπως και στην αρχικη δημοσιευση το αρχειο sii που θα προσδιοριζει το φορτιο μας ειναι αυτο:

Κώδικας: Επιλογή όλων

cargo_data: cargo.kourkoubinia
{
name: "@@cn_kourkoubinia@@"
fragility: 0.5
price_coef: 1.500
group[]: refrigerated
}
και το αρχειο sii που θα προσδιοριζει την καροτσα μας ειναι αυτο:

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
trailer_def : .chereau6tech
{
trailer: trailer.chereau6tech
mass: 21000
cog_height_offset: 1
}
}
...και φυσικα...το αρχειο το ονομαζουμε βαση το ονομα της καροτσας στην προκειμενη περιπτωση θα ειναι "chereau6tech.sii"


Ελπιζω να εγινε ποιο κατανοητο τωρα η κατασκευη δικων μας φορτιων.

ΥΣ Να σημειωσω οτι ονομασιες ΦΟΡΤΙΟΝ που ξεπερνουν τα 8 γραμματα(πχ galaktokomika) δεν τα αγνωριζει το παιχνιδι
ειναι μη λειτουργικα και μας τα βγαζει ως warnings(δεν κρασαρει το παιχνιδι) στο developers console.


Αυτα προς το παρων

Καλη διασκεδαση με ασφαλης χιλιομετρα

Zeros
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Απάντηση