Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Απορίες γύρω απο το Euro Truck Simulator 2 .
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
georges
Άπειρος Οδηγός
Άπειρος Οδηγός
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2014 11:50 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από georges »

Προσπαθώ με διάφορους τρόπους να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού με ένα θάλαμο είτε μέσο του mod coolliner_trailers είτε με το να αλλαξω τις εντολές από το αρχείο def άλλα δεν γίνεται τίποτα με κανέναν τρόπο από τους δυο. Όποιος γνωρίζει ας με βοηθήσει. Σας ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
leftergr
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 19, 2014 7:16 pm
Τοποθεσία: Heraklion

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από leftergr »

Θέλεις δηλαδή να εμφανίζεται μόνο ένας συγκεκριμένος θάλαμος σε όλα τα φορτηγά του παιχνιδιού και στις δουλειές ; Αν χρησιμοποιήσεις το μοντ πχ που εμφανίζει μόνο cooliners θαλάμους , και όλες τις διαφορετικές εταιρίες ( σκιν dds ) που πιθανών έχει μέσα , τις αντικαταστήσεις με το δικό σου dds , δεν παίζει ;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georges
Άπειρος Οδηγός
Άπειρος Οδηγός
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2014 11:50 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από georges »

Θελω να ατικαταστησω το θαλαμο μονο για τις δουλιες δηλαδη να μην ειναι στην κινηση. Μεσα στο φακελο εχει μονο ενα αρχειο dds που ειναι το σκιν αλλα και παλι δεν εμφανιζεται μονο σε αυτη την εταιρια. Κατι πρεπει να κανω στο def αλλα δεν ξερω τι.
Άβαταρ μέλους
leftergr
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 19, 2014 7:16 pm
Τοποθεσία: Heraklion

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από leftergr »

Επειδή δεν με έχει απασχολήσει ποτέ το συγκεκριμένο , δεν το έχω ψάξει . Απλώς θα πω 2-3 πράγματα , από ότι θυμάμαι .

Δεν νομίζω ότι μπορείς να κόψεις ένα τρέιλερ και να μην σου εμφανίζεται στα ΑΙ φορτηγά στο δρόμο . Από την στιγμή που εσύ ο ίδιος μπορείς να πάρεις το τρέιλερ , θα μπορούν να το πάρουν και τα φορτηγά του παιχνιδιού και θα το κυκλοφορούν στον δρόμο .

Το όνομα του dds αρχείου , δεν έχει σχέση με το σε ποιά εταιρία εμφανίζεται . Το που θα εμφανίζεται εξαρτάται από το τι του έχεις δώσει στο def αρχείο > company > όνομα εταιρίας > και στο in / out φάκελο , τι γράφει το sii αρχείο .

Είναι θάλαμος που έχεις φτιάξει εσύ ; Με την χρήση του προγράμματος ETS2 Studio πάντως , μπορείς εύκολα σχετικά να ορίσεις από ποιές εταιρίες θα μπορείς να παίρνεις τον θάλαμο και σε ποιές εταιρίες θα τον πηγαίνεις . Και τώρα που το σκέφτομαι , εκεί μέσα μπορείς να του ορίσεις αν θα φαίνεται στην AI traffic .

Για ρίξε μια ματιά εδώ : http://www.ets2studio.com/
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georges
Άπειρος Οδηγός
Άπειρος Οδηγός
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2014 11:50 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από georges »

Βασικα δεν εμφανιζεται στη κυκλοφορια το παιρνω μονο εγω. Πρεπει να προσθεσω προιοντα στο def για να το χρησιμοποιω για περισσοτερα δρομολογια αλλα οταν το κανω αυτο και το βαζω στο παιχνιδι η δεν παιζει η με πεταει. Οχι δεν το δεν τον εχω φτιαξει εγω το εχω κατεβασει http://ets2.gr/2015/10/new-chereau-trailer-v1-21/
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από zeros »

Γεια σου Γιωργο
Ισως να μπορω να σου λυσω την απορια αλλα δεν καταλαβα τι ακριβως θες να κανεις.
Αν θες να εξαφανισεις τα φορτια του παιχνιδιου (και να βγαινουν στην αγορα εργασιας μονο
τα φορτια των standalone trailers) φτιαξε ενα αρχειο cargo.sii στο
οποιο ο κωδικας δεδομενων να ειναι ετσι

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
# For modders: Please do not modify this file if you want to add a new entry. Create in
# this directory a new file "<base_name>.<idofyourmod>.sii" where <base_name> is name of
# base file without the extension (e.g. "city" for "/def/city.sii") and <idofyourmod> is
# some string which is unlikely to conflict with other mod.
#
# Warning: Even if the units are specified in more than one source file, they share the
# same namespace so suffixes or prefixes should be used to avoid conflicts.

}
Η διαδρομη που θα αποθηκευσης το αρχειο cargo.sii ειναι (φτιαξε ενα φακελο με ονομα "def")
def/cargo.sii
Αν θες να μην ενφανιζονται οι καροτσες του παιχνιδου μεσα στο παιχνιδι φτιαξε ενα αλλο αρχειο "sii" με ονομα
traffic_storage_semi_trailer.sii στοοποιο ο κωδικας δεδομενων να ειναι ετσι.

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
# For modders: Please do not modify this file if you want to add a new entry. Create in
# this directory a new file "<base_name>.<idofyourmod>.sii" where <base_name> is name of
# base file without the extension (e.g. "city" for "/def/city.sii") and <idofyourmod> is
# some string which is unlikely to conflict with other mod.
#
# Warning: Even if the units are specified in more than one source file, they share the
# same namespace so suffixes or prefixes should be used to avoid conflicts.


}
Η διαδρομη που θα αποθηκευσης το αρχειο ειναι def/vehicle/traffic_storage_semi_trailer.sii

Αυτος ειναι οποιο απλως τροπος αν παλι θες καποιο standalone τρειλερ να αντικαταστησει καποιο τρειλερ του παιχνιδιου
ειναι κομματι ποιο πολυπλοκο και αμα βρω χρονο θα φτιαξω ενα ξεχωριστο νημα με οδηγιες για το πως γινετε αυτο.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georges
Άπειρος Οδηγός
Άπειρος Οδηγός
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2014 11:50 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από georges »

Βασικά θέλω να αντικαταστίσω τα trailer του παιχνιδιού με ένα mod: http://ets2.gr/2015/10/new-chereau-trailer-v1-21/
Θα δοκιμάσω να φτιάξω κάποια από τα αρχεία που μου έστειλες σε ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από zeros »

Γεια σου και παλι Γιωργο
Τωρα που εγινες ποιο συγκεκριμενος μπορω να σου δωσω ακριβης πληροφοριες
για αυτο που θες να κανεις. Προφανως και εχεις ηδη καποια γνωση σχετικα με
την δομη ενος trailer mod ουτως ωστε να μην χρειαστει να μπω σε περιττες
λεπτομερειες,
Οποτε το μονο πραμα που θα χρειαστεις χωρις να πειραξεις τπτ ειναι
π φακελος vehicle (ειναι ο πρωτος φακελος που περιεχει μεσα τον φακελο trailer_eu και
αυτος με την σειρα του εχει εναν φακελο με την "ονομασια του τρειλερ" οπου και μεσα
σε αυτον ειναι τα pmg,pmc,pmd...dds κτλ) ...αυτον/ους το φακελος/ους δεν θα τον πειραξεις καθολου.

Εκει που θα εστιασεις το μονταρισμα ειναι στην δομη του φακελου def.
Πρωτα απο ολα αφου θες να αντικατασταθουν τα οριτζιναλ τρειλερς δεν θα
χρειαστεις να φτιαξεις δικα σου φορτια ,θα χρησιμοποιεισης του παιχνιδιου.
Οποτε τον φακελο μεσα στα def που λεγεται cargo τον σβηνεις ..επισης θα σβησεις
και τα cargo.sii που βρισκονται εξω απο τον φακελο cargo....ε,να μην ξεχασω
και τον φακελο company επισης. (ολα αυτα τα αρχεια δεν χρειαζονται..υπαρχουν
ηδη μεσα στο παιχνιδι....και επισης αμα υπαρχουν τα ιδια μεσα σε μοντ προκαλουν
προβλημα..πχ η αγορα εργασιας ειναι αδεια απο φορτια.)
Παμε τωρα για το τραιλερ
Θα πας def/vehicle και θα σβησεις ολα τα αρχεια sii (trailer_storage,traffic_trailer....κτλ)
επομενο βημα πας
def/vehicle/trailer/ονομα τρειλερ/chassi.sii.
Ανοιγεις το chassi.sii με εναν κειμενογραφο και στην πρωτη σειρα κωδικα

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
	accessory_chassis_data : chassis.trailer.[color=#FF0000]εσωτερικη ονομασια τρειλερ[/color]
αλλαζεις την εσωτερικη ονομασια του τρειλερ με την εσωτερικη ονομασια
του τρειλερ που θες να αναλαβει την συγκεριμενη καροτσα πχ "aerοdynamic"
(για περισσοτερη σιγουρια να ελενχεις παντα την ορθογραφια και τα σημεια στηξεως
και για επαληθευση να χρησιμοποεις τα αρχεια του παιχνιδιου)
Μολις τελειωσεις με τον chassi.sii βγες απο τιν φακελο και δωστου την αντιστοιχη
ονομασια τρειλερ.
Μολις το κανεις και αυτο πανε στα αρχεια sii με ονομα καροτσας.sii και ονομα καροτσας_trafffic.sii
ανοιξετο και στην πρωτη σειρα αλλαξε την ονομασια του τρειλερ στην αντιστοιχη.

Κώδικας: Επιλογή όλων

trailer : trailer.[color=#FF0000]ονομα τρειλερ[/color] 
επισης πρεπει να τα μετονομασει με το αντιστοιχο ονομα καροτσας.

Αυτα..δεν θυμαμαι να ξεχασα τπτ...αν συναντησεις προβλημα ποσταρε εδω το gamelog αμεσως μετα το προβλημα
για να δουμε τι μπορει να πηγαινει στραβα. :)

Καλη επιτυχια
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
georges
Άπειρος Οδηγός
Άπειρος Οδηγός
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2014 11:50 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από georges »

Τα εκανα ολα οπως ειπες εβαλα για εσωτερικη ονομασια το cool_liner αλλα μου βγαζει στο game.log σφαλμα:
<WARNING> Μύνημα απο συντονιστή:
Mod package 'Chereau Trailer' does not contain a manifest file 'manifest.sii', creating default information set.
Δεν θα ηταν πιο ευκολο αν γινεται να αντικαταστησω ολα τα τραιλερ του παιχνιδιου με αυτο το mod: http://ets2.gr/2015/05/always-coolliner-trailers-3/
Με τις καταληλες εντολες βεβαια γιατι δεν αντικαθηστα το τραιλερ.
Άβαταρ μέλους
leftergr
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 19, 2014 7:16 pm
Τοποθεσία: Heraklion

Re: Πως μπορώ να αντικαταστήσω τα trailer του παιχνιδιού;

Δημοσίευση από leftergr »

Καταρχήν το συγκεκριμένο warning που σου βγάζει , δεν είναι τίποτα . Απλά αναφέρει ότι δεν υπάρχει αρχείο manifest για το συγκεκριμένο μοντ . Αλλά δεν επηρεάζει σε κάτι το παιχνίδι .

Να προτείνω κάτι άλλο που βρήκα ; Δοκίμασε αυτό το μοντ : http://ets2.gr/2015/12/deleted-trailers-by-scs-v1-1/

Αφαιρεί όλα τα στανταρ τρέιλερ του παιχνιδιού , και αφήνει μόνο τα μοντ που περιέχουν standalone trailers . Αν το μοντ που θέλεις να βάλεις , είναι standalone , τότε θα σου εμφανίζει μόνο αυτό στις δουλειές .
Εικόνα
Απάντηση