trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Απορίες γύρω απο το Euro Truck Simulator 2 .
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
AchillesSibir
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 25, 2014 3:20 pm

trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Δημοσίευση από AchillesSibir »

Το ETS2 Studio θα το φτιαξουν κ για την 1.14,το σιγονταρει πολυς κοσμος κ αμα δειτε στο φορουμ τους,ειναι ολοι τους ενας κ ενας σε οτι αφορα modding κ.τ.λ.π.
φαντασου να βαζεις οτι τρειλερ απο οποιο mod θελεις κ να κανεις τα ιδια που κανεις τωρα με μονο 4 τρειλερ,πραμα το οποιο θα το κανουν.
Αυτο με τις αναλυσεις που λες Λευτερη εχεις δικιο,ειδα ενα skin σε truck skin mod πεντακαθαρο κ ο καλλιτεχνης λεει μονο 2 πραγματακια 1-4096x4096
2-100% scaling at 1920x1080 https://farm4.staticflickr.com/3854/153 ... o.jpg.Τωρα οπου θα βρουμε τετοιες φωτο...εσυ θα μας πεις... :D
Ερωτηση προς τους ειδικους...απο ενα trailer skin mod με πολλες καροτσες,θελω να παρω μονο την μια για (βαψιμο) κ στην συνεχεια να λειτουργει κανονικα με τις δουλειες τις εταιρειες κτλπ.
τι παιρνω κ τι διαγραφω...?
ενα καλο παραδειγμα ειναι το mod του zeros με τις ελληνικες εταιρειες.6 φακελοι
-automat
-def
-material
-trailer
-unit
-vehicle
κ εγω θελω μονο το skin vehicle/trailer_eu/krone/profi_liner/textures/kroneprofi6 π.χ

Υ.Γ βρηκα ενα skin mod(4MB) jumbo trailer κ λεω εδω ειμαστε...θα το βαψω οπως γουσταρω κ πισω θα εχει ελληνικη σημαια κ στην πινακιδα θα γραφει ΤΡΙΚΑΛΑ...το εβαψα,ολα καλα με cargo,dds,tobj,DXT5 κτλπ,κτλπ,αλλα στο τελος,δεν γινοτανε να αλλαχτει η πινακιδα.... :mrgreen: εκει να δεις πανηγυρια
Εικόνα-Εικόνα-Εικόνα

Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Δημοσίευση από zeros »

Γεια σου Αχχιλεα

Ας τα παρουμε τα πραματα ενα-ενα απο την αρχη..λοιπον.

1)Το ETS2 Studio ειναι μια παααααρα πολυ καλη εφαρμογη..αλλα θα αργησει το καινουργιο update για την 1,14 και μετα,και οπως εχουν δηλωσει
o Werewolfcustoms και Cadde, ο λογος της αργοποριας ειναι οτι θα πρεπει να φτιαξουν την εφαρμογη απο την αρχη,και η προοδος του εξαρταται απο τον ελευθερο χρονο τους. :(

2)Η αναλογια διαστασεων για τα σκινς εχει και τις αναλογες επιπτωσεις σχετικα με τις δυνατοτητες του καθε pc.Δηλαδη οσο ποιο μεγαλη διασταση εχει το paintjob τοσο ποιο βαρυ γινετε το παιχνιδι(πχ λαγκαρισματα,παγωμα εικονας για δευτερολεπτα,και το loggame ειναι γεματο απο warnings)
Ενα truck skin με διασταση 4096x4096pix ειναι βαρυ μεν αλλα ειναι ενα οταν φορτωνειτο παιχνιδι,ετσι και αλλιως ενα φορτηγο την φορα οδηγας μεσα στο παιχνιδι..δεν ισχυει το ιδιο ομως οταν ειναι για τρειλερ..φαντασου οτι μεσα στο παιχνιδι θα πρεπει να φορτωσει αναλογες φορες το ιδιο trailerskin οσες και οι αντιστοιχες καροτσες(ai_traffic,στις εταιρειες κτλ).κανοντας το pc να χρησιμοποιει περισσοτερα resources και να γινετε "βαρυ".
Η λυση για να βγαζει καλης ποιοτητας τρειλερ σκινς χωρις να αλλαζεις την διασταση του trailer skin ειναι να προτιμας και να κατεβαζεις τα themes που θα χρησιμοποιησεις,σε μεγαλη αναλυση και κατα προτιμηση σε format png ή στην χειροτερη να το κατασκευασεις εσυ.Aυτο κανω εγω τουλαχιστον. ;)

3) Για να αποκοψεις ενα τρειλερ απο ενα "pack" ειναι κομματι μπελαλιδικο..αλλα οχι ακατορθωτο. Θα πρεπει να "ανοιξεις ενα ενα απο το φακελο vehicle/trailer_eu/**καροτσα που θελουμε** ολα τα "mat" "bak" "pmd" αρχεια και να σημειωσεις(σε ενα τετραδιο ισως..ετσι κανω εγω) σε ποια αρχεια καταληγουν η εντολες του κωδικα μεσα σε αυτα.Το ιδιο κανεις και στα "sii" def/vehicle/trailer_eu.

4)Πολλες καροτσες εχουν γινει re-edit απο την πρωτη φορα που "κυκλοφορησανε" με καποιες αλλαγες,οι οποιες συνηθως αφορουν αφαιρεση δυνατοτητων σκιναρισματος συγκεκριμενων σημειων(στην δικη σου περιπτωση η πινακιδα)σε σχεση με την αρχικη μορφη του τρειλερ μοντ.Ετσι θα δεις ιδια τρειλερς μοντ διαφορετικων εκδοσεων του παιχνιδιου,πολλα απο τα οποια ενω εχουν το ιδιο template,δεν εχουν και τις ιδιες δυνατοτητες σκιναρισματος συγκεκριμενων σημειων της καροτσας.Στην δικη σου περιπτωση,για να σκιναρεις την πινακιδα θα πρεπει να επεξεργαστεις το μοντ με ενα 3d software(το blender ειναι το ποιο διαδεδωμενο στην κοινοτητα του ETS2)για να μπορεσει να αποκτησει το μοντ την συγκεκριμενη δυνατοτητα.

Αυτα τα λιγα απο μενα

Καλη διασκεδαση
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
leftergr
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 19, 2014 7:16 pm
Τοποθεσία: Heraklion

Re: trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Δημοσίευση από leftergr »

Hello και από εδώ :)

Φώτος με Ελληνικά θέματα για τα τρείλερ σε μεγάλες αναλύσεις , είναι από δύσκολο έως αδύνατο . Τουλάχιστον μέσω google που ψάχνω δεν βρίσκω . Το πολύ μέχρι 2048*1024 . Αντίθετα σε ξένα θέματα που έχω κάνει , έχω βρεί και πάνω από 4096 . :shock:
Πάντως τόσο μεγάλη ανάλυση δεν νομίζω ότι έχει νόημα , να την χρησιμοποιήσεις αυτούσια . Απλώς όταν βρείς μεγάλη ανάλυση , μπορείς να την μικρύνεις σε πιο αποδεκτά επίπεδα , χωρίς να χαθεί τόσο πολύ η ποιότητα της , πχ από 4096 σε 2048 . Εγώ αυτό κάνω .

Όσον αφορά το Studio , αυτό που μου αρέσει είναι ότι δεν χρειάζεται πολλά πολλά προκειμένου να φτιάξεις κάτι . Δηλαδή γλυτώνεις αρκετό χρόνο για να σετάρεις τα τρέιλερ , έχεις όλα τα πράγματα μαζεμένα σε μια εφαρμογή και δεν χρειάζεται να ανοίγεις αρχεία δεξιά και αριστερά , ιδίως όταν θες να κάνεις βασικά πράγματα . Όταν όμως θες το κάτι παραπάνω , σίγουρα δεν φτάνει . Ελπίζω στην επόμενη έκδοση , να προσθέσουν αυτά τα παραπάνω , και ας καθυστερήσει λίγο . Έτσι θα υπάρχει και χρόνος για μάζεμα ιδεών ;)

Μέχρι όμως να φτιαχτεί , με βλέπω να χρησιμοποιώ τις οδηγίες σου zeros , για να πειραματιστώ και με κάτι άλλο :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
AchillesSibir
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 25, 2014 3:20 pm

Re: trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Δημοσίευση από AchillesSibir »



Θελει μπλεντερ η πινακιδα...ο κ@λος στην καροτσα δεν μαρεσε,κατι εγινε με την φωτο κ γυρω γυρω την 'εκοψε'.
Εχουμε καμμια πατεντα στο paint.net να βγαινει η μια πλευρα απτην καροτσα το ιδιο κ στην αλλη πλευρα...?το εμπρος της δεξιας πλευρας δηλαδη να βγει εμπρος κ στην αριστερη... :D
Εικόνα-Εικόνα-Εικόνα

Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Δημοσίευση από zeros »

Το θεμα της πινακιδας λυνετε μονο με την βοηθεια καποιου 3D Software(Zmodeler,Blender)

Tωρα στο θεμα για την εικονα στις πισω πορτες
Η λευκη γραμμη που φαινεται ειναι το λαστιχο της πορτας, αυτο συνηθως αντιπροσωπευεται απο ενα μικρο τεραγωνο στιγμα σε καποιο σημειο του template.Προφανως το "μπογιατισες" ασπρο,γι'αυτο και εχεις αυτην την ασπρη γραμμη.

Λυση
Παρε ξανα το γνησιο trailerskin και επεξεργασου μονο τις πλευρες,οροφη,πισω πορτες με το themes που θελεις,και μην πειραξεις τιποτα απο τα χρωματιστα τετραγωνακια.
Αν θες να πειραματιστεις βαψε τα τετραγωνακια με μοναδικα χρωματα,και μπες στο παιχνιδι να δεις σε ποια parts της καροτσας αντιστοιχη το καθε
τετραγωνακι.

Οσο αναφορα το αλλο θεμα με την αντιστροφη των themes στα πλευρα.
Γινετε,αν και δεν ξερω τις ικανοτητες του paint.net,εγω ως χρηστης photoshop κανω το εξης
Φτιαχνω την μια πλευρα της καροτσας με το logo/theme στην πχ πανω δεξια μερια της καροτσας...την κανω αντιγραφο.....την αναποδογυριζω οριζοντια....παω στο logo/theme που ειναι ανεστραμενο και το ξανακανω μια αναποδογυρισια οριζοντια ξανα...βουαλα.....εχεις δυο πλευρες της καροτσας με την μια πλευρα το logo/theme στα πανω δεξια και την αλλη πλευρα της καροτσας με το logo/theme στα πανω αριστερα χωρις τον
ανεπιθυμιτο αντικατοπτρισμο.

Αυτα απο μενα

:geek:
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
AchillesSibir
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 25, 2014 3:20 pm

Re: trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Δημοσίευση από AchillesSibir »

καλημερα παλικαρια,ευχομαι να ειστε δυνατοι κ γεροί... :D
καλα μιλαμε τα αλανια δεν παιζονται....για την 1.14
φτιαχνεις ενα προφιλ με tsm,russian map,ολα του jazzy,realistic lighting,accesories k tuning για scania(π.χ),agricultural pack,αντε κ λιγο frosty weather να ταιριαζει με την εποχη κ λες ενταξει αυτο ειναι,δεν χρειαζεται να βγει αλλη εκδοση,τουμπανο ειναι... ;)
με τα cargo ομως τι θα κανουμε...που εχω 2μερες κ 2 νυχτες κ δεν μπορω να το φτιαξω για την 1.14.
Άψογος ο οδηγος του zeros(πως να φτιαξουμε τα δικα μας φορτια),αναλυτικοτατος κ εξυπνα φτιαγμενος,σαν βαση το πηρα για αρχη,κ οπως ειδα κ σε mod που δουλευουν με την 1.14,η διαδικασια ειναι (απλη).
Λοιπον...στη εκδοση 1.13 η μορφη του mod(που θελω να μετατρεψω) ητανε ετσι:
cargo_data: cargo.tyres.tyres1
{
name: "Tyres"

vehicles[]: trailer.tyres

mass[]: 32000.0

fragility: 0.5

price_coef: 1.5

}

Oπως κ στον οδηγο,παω def/cargo φτιαχνω 1 φακελο (τοσα κ τα φορτια),με ιδιο ονομα με αυτα των φορτιων .τα παλια φορτια ,στην καινουρια μορφη γινανε ετσι:
cargo_data: cargo.tyres.tyres1
{
name: "Greek wine"
fragility: 0.5
price_coef: 1.500

}

και στον φακελο με το ονομα tyres.tyres1 φτιαχνω ενα καινουριο αρχειο sii(1) για την καροτσα κ εχει ως εξης:
SiiNunit
{
trailer_def : .tyres
{
trailer: trailer.tyres
mass: 32000
}
}
το αρχειο ονομαζεται βαση καροτσας ''tyres.sii''

(1)-οταν εφτιαξα το αρχειο sii που λεω παραπανω,επειδη δεν μπορεσα εξ'αρχης να το φτιαξω σε μορφη sii με σημειωματαρειο κ wordpad,πηρα ενα αρχειο sii μεσα απο το mod κ το μετετρεψα.
2-εξ'αρχης δεν υπηρχανε οι παραμετροι -cog_height_offset:
-group[]:
3-στην 1.13 δουλευε αψογα(δοκιμαζα τα skin)
4-το ξερω οτι ειναι μια (λεπτομερεια) κ δεν δουλευει,απο αυτες που οταν την βρεις νιωθεις
βλ@κας που την ειχες μπροστα στα ματια σου τοση ωρα κ δεν την εβρισκες... :mrgreen:
Εικόνα-Εικόνα-Εικόνα

Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
leftergr
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 19, 2014 7:16 pm
Τοποθεσία: Heraklion

Re: trailer skin Γνωμες Αποψεις Βοηθεια

Δημοσίευση από leftergr »

Εξαιρετικά χρήσιμο ;)

Το θέμα είναι τώρα , να βρούμε ώρα ελεύθερη για να μετατρέψω όλα τα trailer που έχω φτιάξει .... :D


Λευτέρης
Εικόνα
Απάντηση