Ανατομια truckskin
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 23, 2014 8:58 pm
Eχοντας παρατηρηση στην σελιδα της ελληνικης ομαδας ETS2gr στο facebook ότι πολύ νεοι παικτες δεν χρησιμοποιουν την περιεργεια τους και τα εργαλεια που τους προσφερει το internet για να μαθουν τι είναι ένα mod,πολλω δε μαλλον να γνωρισουν πώς να το επεξεργαστουν,σκεφτηκα να φτιαξω το παρων νημα με την περιγραφη και ανατομια ενός απλου skin mod.
Εγκυκλοπαιδικα να αναφερω ότι τα αρχεια mod είναι αρχεια που παντα εχουν την καταληξη “.scs”Συνηθως όταν κατεβαζουμε καποιο mod η καταληξη του θα είναι (7z,zip,rar)τα οποια αυτά είναι συμπιεσμενα αρχεια,και ο λογως συμπιεσης τους είναι καθαρα πρακτικος,για να μπορουν να μεταφερθουν ποιο γρηγορα μεσω του διαδικτιου.Τα αρχεια αυτά με το καταληλο software τα αποσυμπιεζουμε και ετσι λανβανουμε τα αρχεια “.scs”τα οποια είναι τα λεγομενα mod εχουν εφαρμογη μονο για το ETS2.
Τι είναι το “skin mod”
H ορολογια της λεξης ¨Skin¨ για το παιχνιδι ETS2 αντιπροσωπευει την βαφη ειτε σε καποιον τρακτορα(truck skin) ειτε σε καποια καροτσα (trailer skin)
Θα ξεκινησω την περιγραφη και ανατομια ενός truck skin, μιας και η πλειοψηφια των παικτων δειχνει περισσοτερο ενδιαφερον σε αυτό το ειδος mod.
Ένα truck skin mod αποτελειται από τρεις(3) κυριους φακελους
def
material
vehicle
O πρωτος κυριος φακελος “def” αποτελειται από τεσσερις(4) υποφακελους οπου στον τελευταιο φακελο υπαρχει ένα αρχειο με καταληξη “.sii”.Ουσιαστικα η διαδρομη του πρωτου κυριου φακελου πρεπει να είναι αυτή:
def/vehicle/truck/**μαρκα φορτηγου**/paintjob/**μοναδικο ονομα βαφης**.sii
Ο δευτερος κυριος φακελος είναι ο material,ο οποιος αποτελείται από δυο(2) υποφακελους οπου στον τελευταιο υπαρχουν 3 αρχεια με καταληξεις “.mat” “.tobj” “.dds” Η διαδρομη του δευτερου κυριος φακελου είναι αυτη:
material/ui/accessory/** μοναδικο ονομα βαφης**.mat **μοναδικο ονομα βαφης**.tobj **μοναδικο ονομα βαφης**.dds
O τριτος κυριος φακελος είναι ο “vehicle” και αποτελειτε από τρεις(3) υποφακελους οπου ο τελευταιος περιεχει και αυτος δυο (2)αρχεια με καταληξεις “.tobj” “.dds” Η διαδρομη του τριτου κυριος φακελου πρεπει να εινα αυτή:
vehicle/truck/upgrade/paintjob /**μοναδικο ονομα βαφης**.tobj **μοναδικο ονομα βαφης**.dds
Επεξηγηση αρχειων
To αρχειο .sii του πρωτου κυριος φακελου είναι αυτό που περιεχει τις πληροφοριες οσο αναφορα στο για ποια μαρκα φορτηγου είναι το skin,ποσο θα κοστιζει η αγορας του στο γκαραζ,σε ποιες καμπινες του φορτηγου θα ταιριαζει,και φυσικα στο να ενεργοποιησουμε την δυνατοτητα να αλλαζουμε το χρωμα του skin με την βοηθεια του «φασματογραφου» χρωματων στο γκαραζ.
Τα αρχεια στον δευτερο κυριος φακελο αν και εχουν ιδιες καταληξεις με τα αρχεια στον τριτο κυριος φακελο,είναι τελειως διαφορετικα,για αυτο προσεξτε να μην τα μπερδευετε. Λοιπον στον δευτερο κυριος φακελο το αρχειο “dds” είναι το εικονιδιο που εμφανιζεται στην λιστα αγορας αντικειμενων στο γκαραζ. Συνηθως οι moders/authors φτιαχνουν ένα δικο τους λογοτυπο. Το συγκεκριμενο αρχειο “dds”πρεπει να εχει ΠΑΝΤΑ διαστασεις 256χ64 pixels.Εαν δεν τηρηθουν η συγκεκριμενες διαστασεις τοτε ολο το mod δεν θα λειτουργει και το παιχνιδι μπορει και να κρασαρει. Το αρχειο “tobj” είναι το αρχειο συνδεσεις/εντολοδοχος με το “dds” χωρις αυτό το παιχνιδι δεν γνωριζει την υπαρξη του αρχειου “dds” το ιδιο ακριβως ισχυει και για τον αρχειο .mat το οποιο είναι αρχειο συνδεσεις/εντολοδοχος για το”tobj” Στην ουσια το αρχειο mat δινει εντολη στο παιχνιδι να διαβασει το αρχειο tobj,το οποιο με την σειρα του δινει εντολη στο παιχνιδι να διαβασει το αρχειο dds,το οποιο είναι μια εικονα συγκεκριμενων διαστασεων.
Στον τριτο κυριος φακελο εχουμε το skin το οποιο είναι …μα το αρχειο “dds” φυσικα το οποιο το επεξεργαζομαστε με συγκεκριμενα software και την βοηθεια των διαφορων “templates”που μπορειτε να βρειτε στο site της ελληνικης ομαδας ETS2gr
Χονδρικα αυτή είναι η περιγραφη ενός “truckskin mod”
Eλπιζω να βοηθησε η περιγραφη μου.
#1 Tip Παντα στην ονοματοδοσια ολων των αρχειων χρησιμοποιηουμε πεζα γραμματα και όχι κεφαλαια.
#2 Tip Παντα η ονοματοδοσια των skins δεν ξεπερνα του 8-9 χαρακτηρες
Καλη διασκεδαση
zeros
ΥΣ Αν εχω κανει καπου λαθος παρακαλω να με διορθωσετε.
Εγκυκλοπαιδικα να αναφερω ότι τα αρχεια mod είναι αρχεια που παντα εχουν την καταληξη “.scs”Συνηθως όταν κατεβαζουμε καποιο mod η καταληξη του θα είναι (7z,zip,rar)τα οποια αυτά είναι συμπιεσμενα αρχεια,και ο λογως συμπιεσης τους είναι καθαρα πρακτικος,για να μπορουν να μεταφερθουν ποιο γρηγορα μεσω του διαδικτιου.Τα αρχεια αυτά με το καταληλο software τα αποσυμπιεζουμε και ετσι λανβανουμε τα αρχεια “.scs”τα οποια είναι τα λεγομενα mod εχουν εφαρμογη μονο για το ETS2.
Τι είναι το “skin mod”
H ορολογια της λεξης ¨Skin¨ για το παιχνιδι ETS2 αντιπροσωπευει την βαφη ειτε σε καποιον τρακτορα(truck skin) ειτε σε καποια καροτσα (trailer skin)
Θα ξεκινησω την περιγραφη και ανατομια ενός truck skin, μιας και η πλειοψηφια των παικτων δειχνει περισσοτερο ενδιαφερον σε αυτό το ειδος mod.
Ένα truck skin mod αποτελειται από τρεις(3) κυριους φακελους
def
material
vehicle
O πρωτος κυριος φακελος “def” αποτελειται από τεσσερις(4) υποφακελους οπου στον τελευταιο φακελο υπαρχει ένα αρχειο με καταληξη “.sii”.Ουσιαστικα η διαδρομη του πρωτου κυριου φακελου πρεπει να είναι αυτή:
def/vehicle/truck/**μαρκα φορτηγου**/paintjob/**μοναδικο ονομα βαφης**.sii
Ο δευτερος κυριος φακελος είναι ο material,ο οποιος αποτελείται από δυο(2) υποφακελους οπου στον τελευταιο υπαρχουν 3 αρχεια με καταληξεις “.mat” “.tobj” “.dds” Η διαδρομη του δευτερου κυριος φακελου είναι αυτη:
material/ui/accessory/** μοναδικο ονομα βαφης**.mat **μοναδικο ονομα βαφης**.tobj **μοναδικο ονομα βαφης**.dds
O τριτος κυριος φακελος είναι ο “vehicle” και αποτελειτε από τρεις(3) υποφακελους οπου ο τελευταιος περιεχει και αυτος δυο (2)αρχεια με καταληξεις “.tobj” “.dds” Η διαδρομη του τριτου κυριος φακελου πρεπει να εινα αυτή:
vehicle/truck/upgrade/paintjob /**μοναδικο ονομα βαφης**.tobj **μοναδικο ονομα βαφης**.dds
Επεξηγηση αρχειων
To αρχειο .sii του πρωτου κυριος φακελου είναι αυτό που περιεχει τις πληροφοριες οσο αναφορα στο για ποια μαρκα φορτηγου είναι το skin,ποσο θα κοστιζει η αγορας του στο γκαραζ,σε ποιες καμπινες του φορτηγου θα ταιριαζει,και φυσικα στο να ενεργοποιησουμε την δυνατοτητα να αλλαζουμε το χρωμα του skin με την βοηθεια του «φασματογραφου» χρωματων στο γκαραζ.
Τα αρχεια στον δευτερο κυριος φακελο αν και εχουν ιδιες καταληξεις με τα αρχεια στον τριτο κυριος φακελο,είναι τελειως διαφορετικα,για αυτο προσεξτε να μην τα μπερδευετε. Λοιπον στον δευτερο κυριος φακελο το αρχειο “dds” είναι το εικονιδιο που εμφανιζεται στην λιστα αγορας αντικειμενων στο γκαραζ. Συνηθως οι moders/authors φτιαχνουν ένα δικο τους λογοτυπο. Το συγκεκριμενο αρχειο “dds”πρεπει να εχει ΠΑΝΤΑ διαστασεις 256χ64 pixels.Εαν δεν τηρηθουν η συγκεκριμενες διαστασεις τοτε ολο το mod δεν θα λειτουργει και το παιχνιδι μπορει και να κρασαρει. Το αρχειο “tobj” είναι το αρχειο συνδεσεις/εντολοδοχος με το “dds” χωρις αυτό το παιχνιδι δεν γνωριζει την υπαρξη του αρχειου “dds” το ιδιο ακριβως ισχυει και για τον αρχειο .mat το οποιο είναι αρχειο συνδεσεις/εντολοδοχος για το”tobj” Στην ουσια το αρχειο mat δινει εντολη στο παιχνιδι να διαβασει το αρχειο tobj,το οποιο με την σειρα του δινει εντολη στο παιχνιδι να διαβασει το αρχειο dds,το οποιο είναι μια εικονα συγκεκριμενων διαστασεων.
Στον τριτο κυριος φακελο εχουμε το skin το οποιο είναι …μα το αρχειο “dds” φυσικα το οποιο το επεξεργαζομαστε με συγκεκριμενα software και την βοηθεια των διαφορων “templates”που μπορειτε να βρειτε στο site της ελληνικης ομαδας ETS2gr
Χονδρικα αυτή είναι η περιγραφη ενός “truckskin mod”
Eλπιζω να βοηθησε η περιγραφη μου.
#1 Tip Παντα στην ονοματοδοσια ολων των αρχειων χρησιμοποιηουμε πεζα γραμματα και όχι κεφαλαια.
#2 Tip Παντα η ονοματοδοσια των skins δεν ξεπερνα του 8-9 χαρακτηρες
Καλη διασκεδαση
zeros
ΥΣ Αν εχω κανει καπου λαθος παρακαλω να με διορθωσετε.