(Updated 1,23)Sound mods
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 26, 2014 4:50 pm
Sound mods
Σε αυτην την δημοσιευση θα αναλυσω τι περιεχει ενα sound mod.Ενα sound mod αποτελειτε απο δυο(2) κυριος φακελους τον "def"και τον"sound"
Η διαδρομη του πρωτου κυριος φακελου, δεν διαφερει ΣΧΕΔΟΝ καθολου απο ενος πχ "truckskin" και η διαδρομη του ειναι ιδια αλλα θα την ξανα γραψω
def/vehicle/truck/**μαρκα φορτηγου**/sound/exterior.sii
interior.sii
Ο δευτερος κυριος φακελος λεγεται"sound" και η διαδρομη του ειναι
sound/truck/**μαρκα φορτηγου**/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Οπως ειχα αναφερει στην δημοσιευση για τα truckskin τα αρχεια .sii ειναι αυτα που δινουν στο παιχνιδι της σχετικες πληροφοριες(μαρκα φορτηγου,κτλ.)
Εγω προσωπικα δεν ξερω να φτιαχνω απο το μηδεν καποιο sound mod,μπορω ομως να σας δειξω πως να κανετε ενα sound mod για scania να δουλεψει για παραδειγμα σε ενα volvo.
Αυτα εινα τα αρχεια ".sii" που βρισκονται στο τελος της διαδρομης του πρωτου φακελου "def"
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
Για να το κανω να δουλεψει σε ενα Volvo το μονο που εχω να κανω ειναι να αλλαξω την ονομασια/μαρκα.
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!
Το κολπακι/τρικακι,οπως θελετε πεστε το εχει εφαρμογη ΜΟΝΟ οταν εχουμε στο παιχνιδι μας ενα sound mod ή οταν τα υπολοιπα sound mod
ειναι απο αρχης φτιαγμενα για αλλες μαρκες φορτηγων...δηλαδη αμα εχουμε ηδη μεσα στο παιχνιδι ενα sound mod φτιαγμενο εξ αρχης
για volvo,και εχουμε βρει εναν ηχο που και αυτος ειναι για volvo αλλα θελουμε να τον κανουμε να δουλευει για πχ DAF τοτε η
επεξεργασια ειναι ποιο μπελαληδικη.Ο λογος ειναι οτι τα δυο υποτιθεμενα sound mod εχουν στον δευτερο κυριος φακελο την ιδια
ονομασια **μαρκα φορτηγου** και αυτο μπορει να μπερδεψει το παιχνιδι,και να μην μπορει να θεσει σε λειτουργια κανενα απο τα δυο
sound mod ή ακομα και να κρασαρει.Τοτε η λυση ειναι να μετονομασουμε σε εναν απο τα δυο sound mod τον φακελο **μαρκα φορτηγου**
στον δευτερο κυριος φακελο,και να παμε μετα στα "exterior.sii""interior.sii" και να βρουμε ολες τις αναφορες στην διαδρομη για
τον φακελο sound.
Παραδειγμα
sound/truck/volvo.fh16/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
μετονομαζουμε τον φακελο "volvo.fh16 σε"matrakas"(δεν εχει σημασια το ονομα αρκει να μην ειναι ιδιο με αλλους)
sound/truck/matrakas/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Παμε μετα στα ".sii" και οπου υπαρχει μεσα στο κωδικα,αναφορα διαδρομης "sound/truck/volvo.fh16" το αλλαζουμε
σε "sound/truck/matrakas"
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Καλη διασκεδαση
Σε αυτην την δημοσιευση θα αναλυσω τι περιεχει ενα sound mod.Ενα sound mod αποτελειτε απο δυο(2) κυριος φακελους τον "def"και τον"sound"
Η διαδρομη του πρωτου κυριος φακελου, δεν διαφερει ΣΧΕΔΟΝ καθολου απο ενος πχ "truckskin" και η διαδρομη του ειναι ιδια αλλα θα την ξανα γραψω
def/vehicle/truck/**μαρκα φορτηγου**/sound/exterior.sii
interior.sii
Ο δευτερος κυριος φακελος λεγεται"sound" και η διαδρομη του ειναι
sound/truck/**μαρκα φορτηγου**/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Οπως ειχα αναφερει στην δημοσιευση για τα truckskin τα αρχεια .sii ειναι αυτα που δινουν στο παιχνιδι της σχετικες πληροφοριες(μαρκα φορτηγου,κτλ.)
Εγω προσωπικα δεν ξερω να φτιαχνω απο το μηδεν καποιο sound mod,μπορω ομως να σας δειξω πως να κανετε ενα sound mod για scania να δουλεψει για παραδειγμα σε ενα volvo.
Αυτα εινα τα αρχεια ".sii" που βρισκονται στο τελος της διαδρομης του πρωτου φακελου "def"
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
Για να το κανω να δουλεψει σε ενα Volvo το μονο που εχω να κανω ειναι να αλλαξω την ονομασια/μαρκα.
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!
Το κολπακι/τρικακι,οπως θελετε πεστε το εχει εφαρμογη ΜΟΝΟ οταν εχουμε στο παιχνιδι μας ενα sound mod ή οταν τα υπολοιπα sound mod
ειναι απο αρχης φτιαγμενα για αλλες μαρκες φορτηγων...δηλαδη αμα εχουμε ηδη μεσα στο παιχνιδι ενα sound mod φτιαγμενο εξ αρχης
για volvo,και εχουμε βρει εναν ηχο που και αυτος ειναι για volvo αλλα θελουμε να τον κανουμε να δουλευει για πχ DAF τοτε η
επεξεργασια ειναι ποιο μπελαληδικη.Ο λογος ειναι οτι τα δυο υποτιθεμενα sound mod εχουν στον δευτερο κυριος φακελο την ιδια
ονομασια **μαρκα φορτηγου** και αυτο μπορει να μπερδεψει το παιχνιδι,και να μην μπορει να θεσει σε λειτουργια κανενα απο τα δυο
sound mod ή ακομα και να κρασαρει.Τοτε η λυση ειναι να μετονομασουμε σε εναν απο τα δυο sound mod τον φακελο **μαρκα φορτηγου**
στον δευτερο κυριος φακελο,και να παμε μετα στα "exterior.sii""interior.sii" και να βρουμε ολες τις αναφορες στην διαδρομη για
τον φακελο sound.
Παραδειγμα
sound/truck/volvo.fh16/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
μετονομαζουμε τον φακελο "volvo.fh16 σε"matrakas"(δεν εχει σημασια το ονομα αρκει να μην ειναι ιδιο με αλλους)
sound/truck/matrakas/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Παμε μετα στα ".sii" και οπου υπαρχει μεσα στο κωδικα,αναφορα διαδρομης "sound/truck/volvo.fh16" το αλλαζουμε
σε "sound/truck/matrakas"
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Καλη διασκεδαση