Σελίδα 1 από 1

Τι στο ^&*&* ειναι αυτο το...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 28, 2014 7:07 pm
από zeros
.....<ERROR> [unit] File '/profiles/436F736D6F73/save/autosave_drive/game.sii':
00:01:26.730 : <ERROR> [unit] The unit '_nameless.2AF3.74D8' of type 'player_job' has dangling pointer (to 'cargo.narko1') in the attribute named 'cargo'.

Οποιος ξερει τι προκαλει αυτο το σφαλμα,ας βοηθησει την κατασταση γιατι εχω παλαβωσει.

Το θεμα ειναι οτι πηρα να "συμαζεψω" το μοντ με τα ελληνικα τρειλερς,και λεγοντας συμαζεψω,εννοω οτι συνχωνευσα τα πρωτα cargo.sii που βρισκονται στον def και προσδιοριζουν η καθε καροτσα ποια φορτια,της αντιστοιχουν.........σε ενα αρχειο..αντι για 5-6 που υπηρχαν και το ιδιο εκανα στα storage.sii και traffic_storage.sii.

Μολις ενεργοποιω το mod,η αγορα φορτιων ειναι αδεια και εχω ενα ματσο errors στο loggame.txt που αφορουν φορτια απο το μοντ..αλλα και φορτια τελειως ασχετα με το μοντ (σημειωσει το προφιλ ειναι vanilla και το εχω γι αυτον το σκοπο,για να δοκιμαζω μοντ)

Οποτε συναδελφοι τα φωτα σας σας παρακαλω

Re: Τι στο ^&*&* ειναι αυτο το...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 12:08 pm
από Nisman
Μήπως ξέχασες κάποιο φορτίο; Γιατί για να λέει για dangling pointer σημαίνει ότι κάπου στο προφίλ έχει καταχωρημένο το φορτίο (δρομολόγιο που κάνεις/έκανες) αλλά δεν το βρίσκει.

Re: Τι στο ^&*&* ειναι αυτο το...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 12:56 pm
από zeros
Γεια σου Τολη

Την εχω ξανα πατησει ετσι,και οταν το εψαξα,βρηκα οτι ο λογος που ειχα dangling points στα cargos ηταν γιατι ειχα φορτια με ιδια εσωτερικη ονομασια με τα φορτια του παιχνιδιου.
Σε αυτην την περιπτωση δεν υπαρχει θεμα,η εσωτερικη ονομασια των φορτιων ειναι τελειως διαφορετικη απο του παιχνιδιου.

Οσο αναφορα για χαμενο φορτιο..τι να πω..το προφιλ το εχω καθαρο αλλα μοντ και δεν τον εχω ενεργο για παιχνιδι.

Βασικα τα errors ηταν πολλα περρισοτερα και αναφεροντουσαν και σε ανυπαρκτα φορτια εκτος του μοντ.

Εχω μια υποψια οτι ο λογος ειναι το καινουργιο update 1.13 και μια παραμετρος του παιχνιδιου που θα ολοκληρωθει με το
update 1.14 ειναι οτι αλλαζει ριζικα ολη η δομη που αναφερονται στα φορτια..μεσες ακρες να σου πω οτι διαχωριζεται ο ρολος φορτιου-καροτσας
και θα υπαρχουν ξεχωριστα **.sii αρχεια για τα φορτια αλλα και για τις καροτσες που θα προοριζονται για τα φορτια. Θα το ψαξω και θα ενημερωσω.

:)

Re: Τι στο ^&*&* ειναι αυτο το...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 29, 2014 10:39 pm
από leftergr
Στην 1.13 με τα φορτία και τα τρέιλερ δεν πρέπει να άλλαξε τίποτα . Τουλάχιστον όχι κάτι σοβαρό που να βγάζει errors στο game.log.txt . Εγώ πάντως δεν έχω εντοπίσει κάτι εξαιρετικά σοβαρό .

Στην 1.14 πάντως , από αυτά που διαβάζω , θα του αλλάξουν τα φώτα . Εντελώς άλλη φιλοσοφία για το πως θα αντιστοιχούν τα τρέιλερ και τα φορτία . Κάπου πήρε το μάτι μου , ότι αυτό το κάνουν για να βάλουν τις tandem καρότσες μέσα στο παιχνίδι , που με την σημερινή μορφή των αρχείων , δεν μπορούν να προστεθούν . Μικρά packs λένε ότι θα είναι εύκολο να διορθωθούν . Μεγάλα όμως όπως του jazzycat , έχουν τεράστια δουλειά για να έρθουν στα '' ίσα τους '' .

Φαντάζομαι ότι θα βγάλει κάποια οδηγία η SCS , όταν βγεί η 1.14 , για το τι χρειάζεται να αλλαχτεί στα mod των τρέιλερ .

Re: Τι στο ^&*&* ειναι αυτο το...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2014 10:06 am
από zeros
Καμια ιδεα τι μπορει να προκαλει το συγκεκριμενο "σφαλμα"?? :roll:

Re: Τι στο ^&*&* ειναι αυτο το...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 01, 2014 12:27 pm
από leftergr
Αυτό το βγάζει κάθε φορά που ξεκινάει το παιχνίδι ; ή το έβγαλε μια φορά μόνο ;

Χωρίς να ξέρω σίγουρα , μιας και δεν το έχω συναντήσει άλλη φορά , σαν να είχες πάρει μια δουλειά με το συγκεκριμένο φορτίο , μετά έβγαλες το μοντ του φορτίου , και αυτό ψάχνει τώρα να το βρεί .

Αν βοηθάει , βρήκα αυτό στο φόρουμ της SCS . Και η πιο πειστική απάντηση που δίνουν , ειναι να προχωρήσεις μερικές ημέρες μπροστά τον χρόνο , για να ξεφορτώσει σίγουρα το μοντ .

http://forum.scssoft.com/viewtopic.php? ... nter#p5508

Re: Τι στο ^&*&* ειναι αυτο το...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 01, 2014 11:55 pm
από zeros
Ναι κατι τετοιο εγινε.Τεσπα ετσι και αλλιως το παρατησα και καταπιαστηκα με τον καινουργιο κωδικα φορτιων.

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια και τους δυος σας.


ΥΣ Λευτερη θα φτιαξω ενα νημα που θα εξηγω πως ακριβως φτιαχνουμε καινουργια φορτια με τον καινουργιο κωδικα,
ριξτου μια ματια οταν το αναρτησω,γιατι σε ειδα καπως "απογοητευμενο" που το ETS2 Studio δεν θα υποστιριζει
τα φορτια απο την 1,14.Το να φτιαξεις δικα σου φορτια ειναι μια απο τα ποιο τις ποιο ευκολες διαδικασιες ενος μοντ.
Παντως μην περιμενεις συντομα update για το ETS2 Studio. :)