(Updated 1,23)Sound mods

Απορίες γύρω απο το Euro Truck Simulator 2 .
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

(Updated 1,23)Sound mods

Δημοσίευση από zeros »

Sound mods

Σε αυτην την δημοσιευση θα αναλυσω τι περιεχει ενα sound mod.Ενα sound mod αποτελειτε απο δυο(2) κυριος φακελους τον "def"και τον"sound"
Η διαδρομη του πρωτου κυριος φακελου, δεν διαφερει ΣΧΕΔΟΝ καθολου απο ενος πχ "truckskin" και η διαδρομη του ειναι ιδια αλλα θα την ξανα γραψω

def/vehicle/truck/**μαρκα φορτηγου**/sound/exterior.sii
interior.sii

Ο δευτερος κυριος φακελος λεγεται"sound" και η διαδρομη του ειναι

sound/truck/**μαρκα φορτηγου**/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**

Οπως ειχα αναφερει στην δημοσιευση για τα truckskin τα αρχεια .sii ειναι αυτα που δινουν στο παιχνιδι της σχετικες πληροφοριες(μαρκα φορτηγου,κτλ.)

Εγω προσωπικα δεν ξερω να φτιαχνω απο το μηδεν καποιο sound mod,μπορω ομως να σας δειξω πως να κανετε ενα sound mod για scania να δουλεψει για παραδειγμα σε ενα volvo.

Αυτα εινα τα αρχεια ".sii" που βρισκονται στο τελος της διαδρομης του πρωτου φακελου "def"

SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}

SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}

Για να το κανω να δουλεψει σε ενα Volvo το μονο που εχω να κανω ειναι να αλλαξω την ονομασια/μαρκα.

SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}

SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!
Το κολπακι/τρικακι,οπως θελετε πεστε το εχει εφαρμογη ΜΟΝΟ οταν εχουμε στο παιχνιδι μας ενα sound mod ή οταν τα υπολοιπα sound mod
ειναι απο αρχης φτιαγμενα για αλλες μαρκες φορτηγων...δηλαδη αμα εχουμε ηδη μεσα στο παιχνιδι ενα sound mod φτιαγμενο εξ αρχης
για volvo,και εχουμε βρει εναν ηχο που και αυτος ειναι για volvo αλλα θελουμε να τον κανουμε να δουλευει για πχ DAF τοτε η
επεξεργασια ειναι ποιο μπελαληδικη.Ο λογος ειναι οτι τα δυο υποτιθεμενα sound mod εχουν στον δευτερο κυριος φακελο την ιδια
ονομασια **μαρκα φορτηγου** και αυτο μπορει να μπερδεψει το παιχνιδι,και να μην μπορει να θεσει σε λειτουργια κανενα απο τα δυο
sound mod ή ακομα και να κρασαρει.Τοτε η λυση ειναι να μετονομασουμε σε εναν απο τα δυο sound mod τον φακελο **μαρκα φορτηγου**
στον δευτερο κυριος φακελο,και να παμε μετα στα "exterior.sii""interior.sii" και να βρουμε ολες τις αναφορες στην διαδρομη για
τον φακελο sound.

Παραδειγμα
sound/truck/volvo.fh16/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**

μετονομαζουμε τον φακελο "volvo.fh16 σε"matrakas"(δεν εχει σημασια το ονομα αρκει να μην ειναι ιδιο με αλλους)

sound/truck/matrakas/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**

Παμε μετα στα ".sii" και οπου υπαρχει μεσα στο κωδικα,αναφορα διαδρομης "sound/truck/volvo.fh16" το αλλαζουμε
σε "sound/truck/matrakas"


Ελπιζω να εγινα κατανοητος.

Καλη διασκεδαση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zeros την Παρ Μάιος 08, 2015 11:38 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: (Updated)Sound mods

Δημοσίευση από zeros »

Με από ένα και πλεον χρονο ειπα να κανω ένα update το σχετικο αρθρο μιας και από την εκδοση 1.13 ή 1,14(δεν θυμαμαι ακριβως)γινανε καποιες σημαντικες αλλαγες οσο αναφορα τα sound mods και ειδικα στα Scania.Aπο τις παραπανω εκδοσεις και μετα στα sound mods για τα Scania εχουν την ιδιοτητα να ξεχωρισουν σε 6κυλιδρους ηχους και 8κυλινδρους.Οπως εχω περιγραψει στην προηγουμενη δημοσιευση υπαρχουν τα αρχεια sii μεσα στα οποια είναι γραμμενες οι εντολες παραμετροι για να λειτουργησει ένα sound mod.Για να μπορεσει να γινει κατανοητη η ολη διαδικασια θα παραθεσω ένα τυχαιο αρχειο ηχου sii και θα χρωματισω τις σειρες που εχουν δεχθει αλλαγες,στην προκειμενη περιπτωση είναι το αρχειο εξωτερικου ηχου(exterior)ενός Volvo.
Μια παραμετρος που εξαληφθηκε από όλα τα φορτηγα αφορα την εντολη ηχου για το “retarder” και αναγραφονταν ετσι:

Κώδικας: Επιλογή όλων

retarder: r
Aυτη την εντολη,αν για παραδειγμα εχετε καποιο παλιο sound mod που εκδοθηκε πριν την 1.13-1.14και θελετε να τον κανετε να λειτουργηση στις νεοτερες εκδοσεις,πρεπει να την διαγραφετε μαζι με την παρελκομενη διαδρομη της που βρισκετε παντα αναμεσα στης υπολοιπες παρελκομενες αναφορες διαδρομων και αναγραφετε καπως ετσι:

Κώδικας: Επιλογή όλων

sound_data: .r
{
	name: "/sound/truck/volvo/ext/retarder.ogg"
	looped: true
}

SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{
exterior_sound: true

start: .start
stop: .stop
start_no_fuel: .startbad

engine[]: .e0
engine[]: .e1
engine[]: .e2
engine[]: .e3
engine[]: .e4
engine[]: .e5
engine[]: .e6
engine[]: .e7

engine_load[]: .el0
engine_load[]: .el1
engine_load[]: .el2
engine_load[]: .el3
engine_load[]: .el4
engine_load[]: .el5
engine_load[]: .el6
engine_load[]: .el7

turbo: .t

air_gear[0]: .airgear0
air_gear[1]: .airgear1
air_gear[2]: .airgear2

air_brake[0]: .airbrake0
air_brake[1]: .airbrake1

retarder: r

motor_brake: .mbrake
horn: .horn
reverse: .reverse
}

sound_data: .start
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_start.ogg"
looped: false
}

sound_data: .startbad
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_start_bad.ogg"
looped: false
}

sound_data: .stop
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_stop.ogg"
looped: false
}

sound_engine_data: .e0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_idle.ogg"

looped: true

pitch_reference: 600

min_rpm: 300.0
max_rpm: 690.0
volume: 0.3
}

sound_engine_data: .e1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_0700.ogg"

looped: true

pitch_reference: 700

min_rpm: 610.0
max_rpm: 900.0
volume: 0.35
}

sound_engine_data: .e2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1000.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1000

min_rpm: 720.0
max_rpm: 1050.0
volume: 0.35
}

sound_engine_data: .e3
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1200.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1200

min_rpm: 920.0
max_rpm: 1300.0
volume: 0.4
}

sound_engine_data: .e4
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1400.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1400

min_rpm: 1150.0
max_rpm: 1500.0
volume: 0.45
}

sound_engine_data: .e5
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1600.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1600

min_rpm: 1360.0
max_rpm: 1730.0
volume: 0.5
}

sound_engine_data: .e6
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1800.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1800

min_rpm: 1550.0
max_rpm: 2000.0
volume: 0.55
}

sound_engine_data: .e7
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_2000.ogg"

looped: true

pitch_reference: 2000

min_rpm: 1760.0
max_rpm: 3000.0
volume: 0.6
}
sound_engine_data: .el0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_idle.ogg"

looped: true

pitch_reference: 500

min_rpm: 300.0
max_rpm: 690.0
volume: 0.4
}

sound_engine_data: .el1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_0700.ogg"

looped: true

pitch_reference: 750

min_rpm: 610.0
max_rpm: 900.0
volume: 0.5
}

sound_engine_data: .el2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1000.ogg"

looped: true

pitch_reference: 900

min_rpm: 720.0
max_rpm: 1050.0
volume: 0.6
}

sound_engine_data: .el3
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1200.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1100

min_rpm: 920.0
max_rpm: 1300.0
volume: 0.7
}

sound_engine_data: .el4
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1400.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1300

min_rpm: 1150.0
max_rpm: 1500.0
volume: 0.75
}

sound_engine_data: .el5
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1600.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1500

min_rpm: 1360.0
max_rpm: 1730.0
volume: 0.8
}

sound_engine_data: .el6
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1800.ogg"

looped: true

pitch_reference: 1800

min_rpm: 1550.0
max_rpm: 2000.0
volume: 0.85
}

sound_engine_data: .el7
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_2000.ogg"

looped: true

pitch_reference: 2000

min_rpm: 1760.0
max_rpm: 3000.0
volume: 0.9
}

sound_data: .t
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/turbo_ext.ogg"
looped: true

volume: 0.4
}

sound_data: .airgear0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_1.ogg"
volume: 0.6
}

sound_data: .airgear1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_2.ogg"
volume: 0.6
}

sound_data: .airgear2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_3.ogg"
volume: 0.6
}

sound_data: .airbrake0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/air_brake1.ogg"
looped: false
}

sound_data: .airbrake1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/air_brake2.ogg"
looped: false
}

sound_data: .r
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/retarder.ogg"
looped: true
}


sound_engine_data: .mbrake
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/engine_brake_ext.ogg"
looped: true

pitch_reference: 1850
min_rpm: 200.0
max_rpm: 3000.0
}

sound_data: .horn
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/horn.ogg"
looped: true
}

sound_data: .reverse
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/reverse.ogg"
looped: true
}
}

Το ότι διαγραφουμε την παραμετρο εντολης ηχου του “retarder” δεν σημαινει ότι όταν θα χρησιμοποιουμε το retarder δεν θα ακουμε τον χαρακτηριστικο σφυριγμα του,απλως βαση του νεου κωδικα αυτος εχει μεταφερθει στους γενικους ηχους του φορτηγου(ηχους των ελαστικων στην ασφαλτο,ηχος αερα από ανοιχτο παραθυρο κτλ)και λειτουργει με την εντολη

Κώδικας: Επιλογή όλων

@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext.sui"
@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext_data.sui"
Δεν θα επεκταθω περισσοτερο σχετικα με τις παραπανω εντολες και τα αρχεια “sui”,γιατι δεν είναι επι του παροντος και μπορει να μπερδευτειτε.

Η παραπανω περιγραφη αφορα για ηχους ΟΛΩΝ των φορτηγων του παιχνιδιου.

Παμε τωρα να δουμε τη εχει γινει με τους ηχους των Scania
Όπως ανεφερα και στην αρχη οι ηχοι για τα Scania εχουν χωριστει σε 6κυλινδρους και 8κυλινδρους.Οταν εχουμε ένα sound mod για scania,στο φακελο με τα sii (βλεπε τις διαδρομες από την πρωτη δημοσιευση)εκτος των κλασσικων αρχειων sii με ονοματα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

exterior.sii 
interior.sii
Θα πρεπει να υπαρχουν και δυο επιπλεον αρχεια sii με ονοματα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

exterior_v8.sii 
interior_v8.sii
Οι διαφορες που συνανταμε στα αρχεια sii των scania με τον υπολοιπων φορτηγων είναι ότι μεσα σε αυτά υπαρχουν παραμετροι εντολων που αφορουν στο σε ποιες μηχανες θα λειτουργει ο ηχος αλλα και στην αρχικη επικεφαλιδα του αρχειου sii οπου ξεχωριζεται αν θα προκειτε για 6κυλινδρο κινητηρα (std) ή 8κυλινδρο(v8).Για να καταλαβετε καλυτερα τι εννοω επικεφαλιδα απλως συγκρινετε την αρχικη παραμετρο εντολης ενός οποιοδηποτε φορτηγου με ένoς scania.Παραδειγμα

Η αρχικη επικεφαλιδα παραμετρος εντοληε ενός Volvo ξεκιναει ετσι:

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
Ενώ η αντιστοιχη ενός 6κυλινδρου scania ξεκιναει ετσι:

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
accessory_sound_data : std.scania.r.esound
Όπως παρατηρητε στο sii του Volvo (ή οποιαδηποτε αλλης μαρκας εκτος scania) ο χαρακτηρισμος “ext”(exterior δηλ εξωτερικος ηχος)εχει αντικατασταθει από τον χαρακτηρισμο “std”(standard) o oποιος αφορα τους 6κυλινδρους κινητηρες,εδώ λογικα θα αναρωτηθει κανεις…»και πως μπορει να ξεχωρισουμε ποιο αρχειο αναφερετε στους εξωτερικους ηχους και ποιο στους εσωτερικους» ????..η απαντηση είναι απλη….ο διαχωρισμος γινετε με το να προσθεσουμε μπροστα στην λεξη “sound” που βρισκετε στο τελος της επικεφαλιδας το γραμμα “e”(exterior) “i”(interior) αναλογως το αρχειο.Επισης να συμπληρωσω ότι οσο αναφορα τα αρχεια των 8κυλινδρων αυτά χαρακτηριζονται ως “v8”.

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
accessory_sound_data : v8.scania.r.esound

Παμε τωρα στους κινητηρες.Οπως ειπαμε τα αρχεια exterior.sii αναφερονται στους 6κυλινδρους κινητηρες ενώ τα αρχεια exterior_v8.sii
αναφερονται στους 8κυλινδρους κινητηρες.Η καταταξη των κινητηρων πανε ως εξης:

Standard (std) 6κυλινδροi

Κώδικας: Επιλογή όλων

	suitable_for[]: "dc12_380.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc12_420.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc13_360.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc13_400.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc13_440.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc13_440_2.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc13_480.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc13_480_2.scania.r.engine"
ενώ για τους 8κυλινδρους:

(v8)

Κώδικας: Επιλογή όλων

	suitable_for[]: "dc16_500.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc16_560.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc16_620.scania.r.engine"
	suitable_for[]: "dc16_730.scania.r.engine"
Σε γενικες γραμμες δεν εχει αλλαξει πολύ η δομη των sii.Αν εξαιρεσουμε βεβαια την αφαιρεση εντολης του retarder και την προσθηκη των εντολων

Κώδικας: Επιλογή όλων

@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext.sui"
@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext_data.sui"

Οι μεγαλες αλλαγες γινανε Μονο για τα scania με την προσθηκη τω v8 ηχων και την καταχωρηση των κινητηρων του.

Δεκτες οι οποιες αποριες σχετικα με τις καινουργιες παραμετρους των sii.

Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα.
Zeros
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zeros την Σάβ Μάιος 09, 2015 8:48 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
domi 41
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τρί Απρ 29, 2014 9:52 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: (Updated)Sound mods

Δημοσίευση από domi 41 »

Μπραβο φιλε μου

Ωραια αναλυση!!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: (Updated)Sound mods

Δημοσίευση από zeros »

Ευχαριστω domi

Οτι καλυτερο μπορουμε να κανουμε για την κοινοτητα..θα το κανουμε. :D
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zeros
VIP
VIP
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2014 2:50 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: (Updated)Sound mods

Δημοσίευση από zeros »

Καλημερα
Μια μικρη ενημερωση σχετικα με τους ηχους mod που αφορουν ΜΟΝΟ αυτους που επηρεαζουν τα
default(μανισια)φορτηγα του παιχνιδιου υστερα απο την ενημερωση του παιχνιδιου (1.23).
(οποιοδηποτε αλλα φορτηγα μοντ που δεν αντικαθιστουντα default φορτηγα δεν εππηρεαζονται)

Λοιπον στην 1.23 ολοι οι ηχοι πλεον χρησιμοποιουν τον κωδικα στην πρωτη παραμετρος των external/internal.sii
που χρησιμοποιουν και τα scania απο την 1.13-14(δεν θυμαμαι ακριβως) Ο λογως που εγινε αυτη η αλλαγη ειναι
διοτι το Volvofh_2012 & Mercedes Mp4 εχουν πλεον και αυτα διαφορετικους ηχους στις μεγαλες με ιπποδυναμη
μηχανες απο οτι τις μικρες (οπως τα scania διαχωριζονται σε "απλες" και "V8").


Η παραμετρος που πρεπει να διορθωθει ειναι η εξης (ακολουθει παραδειγμα)
Στο παρων παραδειγμα χρησιμοποιω ενα exterior.sii απο ενα MAN TGX

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
accessory_sound_data: ext.man.tgx.sound

Κώδικας: Επιλογή όλων

SiiNunit
{
accessory_sound_data: std.man.tgx.esound
Οπως βλεπετε και εσεις η παραμετρος "ext" αντικαθισταται απο την "std"
οπως επισης η παραμετρος "sound" γινετε "esound".
Σημ.η παραμετρος "esound" γινετε "isound" οταν προκειται για τον "interior.sii"

Για να επιβεβαιωσετε οτι προχωρατε σωστα στην διορθωση των sii αρχειων
συμβουλευτητε τα αρχεια του παιχνιδιου απο την 1.23

Για το που βρισκονται αυτα τα αρχεια και πως τα αποκτουμε διαβαστε εδω.
http://forum.ets2.gr/viewtopic.php?f=8&t=659
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα

Zeros
Εικόνα
Απάντηση