(Updated 1,23)Sound mods
(Updated 1,23)Sound mods
Sound mods
Σε αυτην την δημοσιευση θα αναλυσω τι περιεχει ενα sound mod.Ενα sound mod αποτελειτε απο δυο(2) κυριος φακελους τον "def"και τον"sound"
Η διαδρομη του πρωτου κυριος φακελου, δεν διαφερει ΣΧΕΔΟΝ καθολου απο ενος πχ "truckskin" και η διαδρομη του ειναι ιδια αλλα θα την ξανα γραψω
def/vehicle/truck/**μαρκα φορτηγου**/sound/exterior.sii
interior.sii
Ο δευτερος κυριος φακελος λεγεται"sound" και η διαδρομη του ειναι
sound/truck/**μαρκα φορτηγου**/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Οπως ειχα αναφερει στην δημοσιευση για τα truckskin τα αρχεια .sii ειναι αυτα που δινουν στο παιχνιδι της σχετικες πληροφοριες(μαρκα φορτηγου,κτλ.)
Εγω προσωπικα δεν ξερω να φτιαχνω απο το μηδεν καποιο sound mod,μπορω ομως να σας δειξω πως να κανετε ενα sound mod για scania να δουλεψει για παραδειγμα σε ενα volvo.
Αυτα εινα τα αρχεια ".sii" που βρισκονται στο τελος της διαδρομης του πρωτου φακελου "def"
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
Για να το κανω να δουλεψει σε ενα Volvo το μονο που εχω να κανω ειναι να αλλαξω την ονομασια/μαρκα.
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!
Το κολπακι/τρικακι,οπως θελετε πεστε το εχει εφαρμογη ΜΟΝΟ οταν εχουμε στο παιχνιδι μας ενα sound mod ή οταν τα υπολοιπα sound mod
ειναι απο αρχης φτιαγμενα για αλλες μαρκες φορτηγων...δηλαδη αμα εχουμε ηδη μεσα στο παιχνιδι ενα sound mod φτιαγμενο εξ αρχης
για volvo,και εχουμε βρει εναν ηχο που και αυτος ειναι για volvo αλλα θελουμε να τον κανουμε να δουλευει για πχ DAF τοτε η
επεξεργασια ειναι ποιο μπελαληδικη.Ο λογος ειναι οτι τα δυο υποτιθεμενα sound mod εχουν στον δευτερο κυριος φακελο την ιδια
ονομασια **μαρκα φορτηγου** και αυτο μπορει να μπερδεψει το παιχνιδι,και να μην μπορει να θεσει σε λειτουργια κανενα απο τα δυο
sound mod ή ακομα και να κρασαρει.Τοτε η λυση ειναι να μετονομασουμε σε εναν απο τα δυο sound mod τον φακελο **μαρκα φορτηγου**
στον δευτερο κυριος φακελο,και να παμε μετα στα "exterior.sii""interior.sii" και να βρουμε ολες τις αναφορες στην διαδρομη για
τον φακελο sound.
Παραδειγμα
sound/truck/volvo.fh16/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
μετονομαζουμε τον φακελο "volvo.fh16 σε"matrakas"(δεν εχει σημασια το ονομα αρκει να μην ειναι ιδιο με αλλους)
sound/truck/matrakas/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Παμε μετα στα ".sii" και οπου υπαρχει μεσα στο κωδικα,αναφορα διαδρομης "sound/truck/volvo.fh16" το αλλαζουμε
σε "sound/truck/matrakas"
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Καλη διασκεδαση
Σε αυτην την δημοσιευση θα αναλυσω τι περιεχει ενα sound mod.Ενα sound mod αποτελειτε απο δυο(2) κυριος φακελους τον "def"και τον"sound"
Η διαδρομη του πρωτου κυριος φακελου, δεν διαφερει ΣΧΕΔΟΝ καθολου απο ενος πχ "truckskin" και η διαδρομη του ειναι ιδια αλλα θα την ξανα γραψω
def/vehicle/truck/**μαρκα φορτηγου**/sound/exterior.sii
interior.sii
Ο δευτερος κυριος φακελος λεγεται"sound" και η διαδρομη του ειναι
sound/truck/**μαρκα φορτηγου**/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Οπως ειχα αναφερει στην δημοσιευση για τα truckskin τα αρχεια .sii ειναι αυτα που δινουν στο παιχνιδι της σχετικες πληροφοριες(μαρκα φορτηγου,κτλ.)
Εγω προσωπικα δεν ξερω να φτιαχνω απο το μηδεν καποιο sound mod,μπορω ομως να σας δειξω πως να κανετε ενα sound mod για scania να δουλεψει για παραδειγμα σε ενα volvo.
Αυτα εινα τα αρχεια ".sii" που βρισκονται στο τελος της διαδρομης του πρωτου φακελου "def"
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.scania.r.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
Για να το κανω να δουλεψει σε ενα Volvo το μονο που εχω να κανω ειναι να αλλαξω την ονομασια/μαρκα.
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : int.volvo.fh16.sound
{...............
Τα υπολοιπα"data" δεν αφορουν την παρουσα δημοσιευση προς
το παρων..................................................................................................................}}
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!
Το κολπακι/τρικακι,οπως θελετε πεστε το εχει εφαρμογη ΜΟΝΟ οταν εχουμε στο παιχνιδι μας ενα sound mod ή οταν τα υπολοιπα sound mod
ειναι απο αρχης φτιαγμενα για αλλες μαρκες φορτηγων...δηλαδη αμα εχουμε ηδη μεσα στο παιχνιδι ενα sound mod φτιαγμενο εξ αρχης
για volvo,και εχουμε βρει εναν ηχο που και αυτος ειναι για volvo αλλα θελουμε να τον κανουμε να δουλευει για πχ DAF τοτε η
επεξεργασια ειναι ποιο μπελαληδικη.Ο λογος ειναι οτι τα δυο υποτιθεμενα sound mod εχουν στον δευτερο κυριος φακελο την ιδια
ονομασια **μαρκα φορτηγου** και αυτο μπορει να μπερδεψει το παιχνιδι,και να μην μπορει να θεσει σε λειτουργια κανενα απο τα δυο
sound mod ή ακομα και να κρασαρει.Τοτε η λυση ειναι να μετονομασουμε σε εναν απο τα δυο sound mod τον φακελο **μαρκα φορτηγου**
στον δευτερο κυριος φακελο,και να παμε μετα στα "exterior.sii""interior.sii" και να βρουμε ολες τις αναφορες στην διαδρομη για
τον φακελο sound.
Παραδειγμα
sound/truck/volvo.fh16/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
μετονομαζουμε τον φακελο "volvo.fh16 σε"matrakas"(δεν εχει σημασια το ονομα αρκει να μην ειναι ιδιο με αλλους)
sound/truck/matrakas/ext/**αρχεια ηχου.ogg**
/int/**αρχεια ηχου.ogg**
Παμε μετα στα ".sii" και οπου υπαρχει μεσα στο κωδικα,αναφορα διαδρομης "sound/truck/volvo.fh16" το αλλαζουμε
σε "sound/truck/matrakas"
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Καλη διασκεδαση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zeros την Παρ Μάιος 08, 2015 11:38 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα
Zeros
Zeros
Re: (Updated)Sound mods
Με από ένα και πλεον χρονο ειπα να κανω ένα update το σχετικο αρθρο μιας και από την εκδοση 1.13 ή 1,14(δεν θυμαμαι ακριβως)γινανε καποιες σημαντικες αλλαγες οσο αναφορα τα sound mods και ειδικα στα Scania.Aπο τις παραπανω εκδοσεις και μετα στα sound mods για τα Scania εχουν την ιδιοτητα να ξεχωρισουν σε 6κυλιδρους ηχους και 8κυλινδρους.Οπως εχω περιγραψει στην προηγουμενη δημοσιευση υπαρχουν τα αρχεια sii μεσα στα οποια είναι γραμμενες οι εντολες παραμετροι για να λειτουργησει ένα sound mod.Για να μπορεσει να γινει κατανοητη η ολη διαδικασια θα παραθεσω ένα τυχαιο αρχειο ηχου sii και θα χρωματισω τις σειρες που εχουν δεχθει αλλαγες,στην προκειμενη περιπτωση είναι το αρχειο εξωτερικου ηχου(exterior)ενός Volvo.
Μια παραμετρος που εξαληφθηκε από όλα τα φορτηγα αφορα την εντολη ηχου για το “retarder” και αναγραφονταν ετσι:
Aυτη την εντολη,αν για παραδειγμα εχετε καποιο παλιο sound mod που εκδοθηκε πριν την 1.13-1.14και θελετε να τον κανετε να λειτουργηση στις νεοτερες εκδοσεις,πρεπει να την διαγραφετε μαζι με την παρελκομενη διαδρομη της που βρισκετε παντα αναμεσα στης υπολοιπες παρελκομενες αναφορες διαδρομων και αναγραφετε καπως ετσι:
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{
exterior_sound: true
start: .start
stop: .stop
start_no_fuel: .startbad
engine[]: .e0
engine[]: .e1
engine[]: .e2
engine[]: .e3
engine[]: .e4
engine[]: .e5
engine[]: .e6
engine[]: .e7
engine_load[]: .el0
engine_load[]: .el1
engine_load[]: .el2
engine_load[]: .el3
engine_load[]: .el4
engine_load[]: .el5
engine_load[]: .el6
engine_load[]: .el7
turbo: .t
air_gear[0]: .airgear0
air_gear[1]: .airgear1
air_gear[2]: .airgear2
air_brake[0]: .airbrake0
air_brake[1]: .airbrake1
retarder: r
motor_brake: .mbrake
horn: .horn
reverse: .reverse
}
sound_data: .start
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_start.ogg"
looped: false
}
sound_data: .startbad
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_start_bad.ogg"
looped: false
}
sound_data: .stop
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_stop.ogg"
looped: false
}
sound_engine_data: .e0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_idle.ogg"
looped: true
pitch_reference: 600
min_rpm: 300.0
max_rpm: 690.0
volume: 0.3
}
sound_engine_data: .e1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_0700.ogg"
looped: true
pitch_reference: 700
min_rpm: 610.0
max_rpm: 900.0
volume: 0.35
}
sound_engine_data: .e2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1000
min_rpm: 720.0
max_rpm: 1050.0
volume: 0.35
}
sound_engine_data: .e3
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1200.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1200
min_rpm: 920.0
max_rpm: 1300.0
volume: 0.4
}
sound_engine_data: .e4
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1400.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1400
min_rpm: 1150.0
max_rpm: 1500.0
volume: 0.45
}
sound_engine_data: .e5
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1600.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1600
min_rpm: 1360.0
max_rpm: 1730.0
volume: 0.5
}
sound_engine_data: .e6
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1800.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1800
min_rpm: 1550.0
max_rpm: 2000.0
volume: 0.55
}
sound_engine_data: .e7
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_2000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 2000
min_rpm: 1760.0
max_rpm: 3000.0
volume: 0.6
}
sound_engine_data: .el0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_idle.ogg"
looped: true
pitch_reference: 500
min_rpm: 300.0
max_rpm: 690.0
volume: 0.4
}
sound_engine_data: .el1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_0700.ogg"
looped: true
pitch_reference: 750
min_rpm: 610.0
max_rpm: 900.0
volume: 0.5
}
sound_engine_data: .el2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 900
min_rpm: 720.0
max_rpm: 1050.0
volume: 0.6
}
sound_engine_data: .el3
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1200.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1100
min_rpm: 920.0
max_rpm: 1300.0
volume: 0.7
}
sound_engine_data: .el4
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1400.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1300
min_rpm: 1150.0
max_rpm: 1500.0
volume: 0.75
}
sound_engine_data: .el5
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1600.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1500
min_rpm: 1360.0
max_rpm: 1730.0
volume: 0.8
}
sound_engine_data: .el6
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1800.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1800
min_rpm: 1550.0
max_rpm: 2000.0
volume: 0.85
}
sound_engine_data: .el7
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_2000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 2000
min_rpm: 1760.0
max_rpm: 3000.0
volume: 0.9
}
sound_data: .t
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/turbo_ext.ogg"
looped: true
volume: 0.4
}
sound_data: .airgear0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_1.ogg"
volume: 0.6
}
sound_data: .airgear1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_2.ogg"
volume: 0.6
}
sound_data: .airgear2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_3.ogg"
volume: 0.6
}
sound_data: .airbrake0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/air_brake1.ogg"
looped: false
}
sound_data: .airbrake1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/air_brake2.ogg"
looped: false
}
sound_data: .r
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/retarder.ogg"
looped: true
}
sound_engine_data: .mbrake
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/engine_brake_ext.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1850
min_rpm: 200.0
max_rpm: 3000.0
}
sound_data: .horn
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/horn.ogg"
looped: true
}
sound_data: .reverse
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/reverse.ogg"
looped: true
}
}
Το ότι διαγραφουμε την παραμετρο εντολης ηχου του “retarder” δεν σημαινει ότι όταν θα χρησιμοποιουμε το retarder δεν θα ακουμε τον χαρακτηριστικο σφυριγμα του,απλως βαση του νεου κωδικα αυτος εχει μεταφερθει στους γενικους ηχους του φορτηγου(ηχους των ελαστικων στην ασφαλτο,ηχος αερα από ανοιχτο παραθυρο κτλ)και λειτουργει με την εντολη
Δεν θα επεκταθω περισσοτερο σχετικα με τις παραπανω εντολες και τα αρχεια “sui”,γιατι δεν είναι επι του παροντος και μπορει να μπερδευτειτε.
Η παραπανω περιγραφη αφορα για ηχους ΟΛΩΝ των φορτηγων του παιχνιδιου.
Παμε τωρα να δουμε τη εχει γινει με τους ηχους των Scania
Όπως ανεφερα και στην αρχη οι ηχοι για τα Scania εχουν χωριστει σε 6κυλινδρους και 8κυλινδρους.Οταν εχουμε ένα sound mod για scania,στο φακελο με τα sii (βλεπε τις διαδρομες από την πρωτη δημοσιευση)εκτος των κλασσικων αρχειων sii με ονοματα:
Θα πρεπει να υπαρχουν και δυο επιπλεον αρχεια sii με ονοματα:
Οι διαφορες που συνανταμε στα αρχεια sii των scania με τον υπολοιπων φορτηγων είναι ότι μεσα σε αυτά υπαρχουν παραμετροι εντολων που αφορουν στο σε ποιες μηχανες θα λειτουργει ο ηχος αλλα και στην αρχικη επικεφαλιδα του αρχειου sii οπου ξεχωριζεται αν θα προκειτε για 6κυλινδρο κινητηρα (std) ή 8κυλινδρο(v8).Για να καταλαβετε καλυτερα τι εννοω επικεφαλιδα απλως συγκρινετε την αρχικη παραμετρο εντολης ενός οποιοδηποτε φορτηγου με ένoς scania.Παραδειγμα
Η αρχικη επικεφαλιδα παραμετρος εντοληε ενός Volvo ξεκιναει ετσι:
Ενώ η αντιστοιχη ενός 6κυλινδρου scania ξεκιναει ετσι:
Όπως παρατηρητε στο sii του Volvo (ή οποιαδηποτε αλλης μαρκας εκτος scania) ο χαρακτηρισμος “ext”(exterior δηλ εξωτερικος ηχος)εχει αντικατασταθει από τον χαρακτηρισμο “std”(standard) o oποιος αφορα τους 6κυλινδρους κινητηρες,εδώ λογικα θα αναρωτηθει κανεις…»και πως μπορει να ξεχωρισουμε ποιο αρχειο αναφερετε στους εξωτερικους ηχους και ποιο στους εσωτερικους» ????..η απαντηση είναι απλη….ο διαχωρισμος γινετε με το να προσθεσουμε μπροστα στην λεξη “sound” που βρισκετε στο τελος της επικεφαλιδας το γραμμα “e”(exterior) “i”(interior) αναλογως το αρχειο.Επισης να συμπληρωσω ότι οσο αναφορα τα αρχεια των 8κυλινδρων αυτά χαρακτηριζονται ως “v8”.
Παμε τωρα στους κινητηρες.Οπως ειπαμε τα αρχεια exterior.sii αναφερονται στους 6κυλινδρους κινητηρες ενώ τα αρχεια exterior_v8.sii
αναφερονται στους 8κυλινδρους κινητηρες.Η καταταξη των κινητηρων πανε ως εξης:
Standard (std) 6κυλινδροi
ενώ για τους 8κυλινδρους:
(v8)
Σε γενικες γραμμες δεν εχει αλλαξει πολύ η δομη των sii.Αν εξαιρεσουμε βεβαια την αφαιρεση εντολης του retarder και την προσθηκη των εντολων
Οι μεγαλες αλλαγες γινανε Μονο για τα scania με την προσθηκη τω v8 ηχων και την καταχωρηση των κινητηρων του.
Δεκτες οι οποιες αποριες σχετικα με τις καινουργιες παραμετρους των sii.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα.
Zeros
Μια παραμετρος που εξαληφθηκε από όλα τα φορτηγα αφορα την εντολη ηχου για το “retarder” και αναγραφονταν ετσι:
Κώδικας: Επιλογή όλων
retarder: r
Κώδικας: Επιλογή όλων
sound_data: .r
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/retarder.ogg"
looped: true
}
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
{
exterior_sound: true
start: .start
stop: .stop
start_no_fuel: .startbad
engine[]: .e0
engine[]: .e1
engine[]: .e2
engine[]: .e3
engine[]: .e4
engine[]: .e5
engine[]: .e6
engine[]: .e7
engine_load[]: .el0
engine_load[]: .el1
engine_load[]: .el2
engine_load[]: .el3
engine_load[]: .el4
engine_load[]: .el5
engine_load[]: .el6
engine_load[]: .el7
turbo: .t
air_gear[0]: .airgear0
air_gear[1]: .airgear1
air_gear[2]: .airgear2
air_brake[0]: .airbrake0
air_brake[1]: .airbrake1
retarder: r
motor_brake: .mbrake
horn: .horn
reverse: .reverse
}
sound_data: .start
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_start.ogg"
looped: false
}
sound_data: .startbad
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_start_bad.ogg"
looped: false
}
sound_data: .stop
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_stop.ogg"
looped: false
}
sound_engine_data: .e0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_idle.ogg"
looped: true
pitch_reference: 600
min_rpm: 300.0
max_rpm: 690.0
volume: 0.3
}
sound_engine_data: .e1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_0700.ogg"
looped: true
pitch_reference: 700
min_rpm: 610.0
max_rpm: 900.0
volume: 0.35
}
sound_engine_data: .e2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1000
min_rpm: 720.0
max_rpm: 1050.0
volume: 0.35
}
sound_engine_data: .e3
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1200.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1200
min_rpm: 920.0
max_rpm: 1300.0
volume: 0.4
}
sound_engine_data: .e4
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1400.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1400
min_rpm: 1150.0
max_rpm: 1500.0
volume: 0.45
}
sound_engine_data: .e5
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1600.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1600
min_rpm: 1360.0
max_rpm: 1730.0
volume: 0.5
}
sound_engine_data: .e6
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_1800.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1800
min_rpm: 1550.0
max_rpm: 2000.0
volume: 0.55
}
sound_engine_data: .e7
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_engine_2000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 2000
min_rpm: 1760.0
max_rpm: 3000.0
volume: 0.6
}
sound_engine_data: .el0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_idle.ogg"
looped: true
pitch_reference: 500
min_rpm: 300.0
max_rpm: 690.0
volume: 0.4
}
sound_engine_data: .el1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_0700.ogg"
looped: true
pitch_reference: 750
min_rpm: 610.0
max_rpm: 900.0
volume: 0.5
}
sound_engine_data: .el2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 900
min_rpm: 720.0
max_rpm: 1050.0
volume: 0.6
}
sound_engine_data: .el3
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1200.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1100
min_rpm: 920.0
max_rpm: 1300.0
volume: 0.7
}
sound_engine_data: .el4
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1400.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1300
min_rpm: 1150.0
max_rpm: 1500.0
volume: 0.75
}
sound_engine_data: .el5
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1600.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1500
min_rpm: 1360.0
max_rpm: 1730.0
volume: 0.8
}
sound_engine_data: .el6
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_1800.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1800
min_rpm: 1550.0
max_rpm: 2000.0
volume: 0.85
}
sound_engine_data: .el7
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/volvo_ext_exhaust_2000.ogg"
looped: true
pitch_reference: 2000
min_rpm: 1760.0
max_rpm: 3000.0
volume: 0.9
}
sound_data: .t
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/turbo_ext.ogg"
looped: true
volume: 0.4
}
sound_data: .airgear0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_1.ogg"
volume: 0.6
}
sound_data: .airgear1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_2.ogg"
volume: 0.6
}
sound_data: .airgear2
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/gear_air_3.ogg"
volume: 0.6
}
sound_data: .airbrake0
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/air_brake1.ogg"
looped: false
}
sound_data: .airbrake1
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/air_brake2.ogg"
looped: false
}
sound_data: .r
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/retarder.ogg"
looped: true
}
sound_engine_data: .mbrake
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/engine_brake_ext.ogg"
looped: true
pitch_reference: 1850
min_rpm: 200.0
max_rpm: 3000.0
}
sound_data: .horn
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/horn.ogg"
looped: true
}
sound_data: .reverse
{
name: "/sound/truck/volvo/ext/reverse.ogg"
looped: true
}
}
Το ότι διαγραφουμε την παραμετρο εντολης ηχου του “retarder” δεν σημαινει ότι όταν θα χρησιμοποιουμε το retarder δεν θα ακουμε τον χαρακτηριστικο σφυριγμα του,απλως βαση του νεου κωδικα αυτος εχει μεταφερθει στους γενικους ηχους του φορτηγου(ηχους των ελαστικων στην ασφαλτο,ηχος αερα από ανοιχτο παραθυρο κτλ)και λειτουργει με την εντολη
Κώδικας: Επιλογή όλων
@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext.sui"
@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext_data.sui"
Η παραπανω περιγραφη αφορα για ηχους ΟΛΩΝ των φορτηγων του παιχνιδιου.
Παμε τωρα να δουμε τη εχει γινει με τους ηχους των Scania
Όπως ανεφερα και στην αρχη οι ηχοι για τα Scania εχουν χωριστει σε 6κυλινδρους και 8κυλινδρους.Οταν εχουμε ένα sound mod για scania,στο φακελο με τα sii (βλεπε τις διαδρομες από την πρωτη δημοσιευση)εκτος των κλασσικων αρχειων sii με ονοματα:
Κώδικας: Επιλογή όλων
exterior.sii
interior.sii
Κώδικας: Επιλογή όλων
exterior_v8.sii
interior_v8.sii
Η αρχικη επικεφαλιδα παραμετρος εντοληε ενός Volvo ξεκιναει ετσι:
Κώδικας: Επιλογή όλων
SiiNunit
{
accessory_sound_data : ext.volvo.fh16.sound
Κώδικας: Επιλογή όλων
SiiNunit
{
accessory_sound_data : std.scania.r.esound
Κώδικας: Επιλογή όλων
SiiNunit
{
accessory_sound_data : v8.scania.r.esound
Παμε τωρα στους κινητηρες.Οπως ειπαμε τα αρχεια exterior.sii αναφερονται στους 6κυλινδρους κινητηρες ενώ τα αρχεια exterior_v8.sii
αναφερονται στους 8κυλινδρους κινητηρες.Η καταταξη των κινητηρων πανε ως εξης:
Standard (std) 6κυλινδροi
Κώδικας: Επιλογή όλων
suitable_for[]: "dc12_380.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc12_420.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc13_360.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc13_400.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc13_440.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc13_440_2.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc13_480.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc13_480_2.scania.r.engine"
(v8)
Κώδικας: Επιλογή όλων
suitable_for[]: "dc16_500.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc16_560.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc16_620.scania.r.engine"
suitable_for[]: "dc16_730.scania.r.engine"
Κώδικας: Επιλογή όλων
@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext.sui"
@include "/def/vehicle/truck/common_sound_ext_data.sui"
Οι μεγαλες αλλαγες γινανε Μονο για τα scania με την προσθηκη τω v8 ηχων και την καταχωρηση των κινητηρων του.
Δεκτες οι οποιες αποριες σχετικα με τις καινουργιες παραμετρους των sii.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα.
Zeros
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zeros την Σάβ Μάιος 09, 2015 8:48 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα
Zeros
Zeros
Re: (Updated)Sound mods
Ευχαριστω domi
Οτι καλυτερο μπορουμε να κανουμε για την κοινοτητα..θα το κανουμε.
Οτι καλυτερο μπορουμε να κανουμε για την κοινοτητα..θα το κανουμε.
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα
Zeros
Zeros
Re: (Updated)Sound mods
Καλημερα
Μια μικρη ενημερωση σχετικα με τους ηχους mod που αφορουν ΜΟΝΟ αυτους που επηρεαζουν τα
default(μανισια)φορτηγα του παιχνιδιου υστερα απο την ενημερωση του παιχνιδιου (1.23).
(οποιοδηποτε αλλα φορτηγα μοντ που δεν αντικαθιστουντα default φορτηγα δεν εππηρεαζονται)
Λοιπον στην 1.23 ολοι οι ηχοι πλεον χρησιμοποιουν τον κωδικα στην πρωτη παραμετρος των external/internal.sii
που χρησιμοποιουν και τα scania απο την 1.13-14(δεν θυμαμαι ακριβως) Ο λογως που εγινε αυτη η αλλαγη ειναι
διοτι το Volvofh_2012 & Mercedes Mp4 εχουν πλεον και αυτα διαφορετικους ηχους στις μεγαλες με ιπποδυναμη
μηχανες απο οτι τις μικρες (οπως τα scania διαχωριζονται σε "απλες" και "V8").
Η παραμετρος που πρεπει να διορθωθει ειναι η εξης (ακολουθει παραδειγμα)
Στο παρων παραδειγμα χρησιμοποιω ενα exterior.sii απο ενα MAN TGX
Οπως βλεπετε και εσεις η παραμετρος "ext" αντικαθισταται απο την "std"
οπως επισης η παραμετρος "sound" γινετε "esound".
Σημ.η παραμετρος "esound" γινετε "isound" οταν προκειται για τον "interior.sii"
Για να επιβεβαιωσετε οτι προχωρατε σωστα στην διορθωση των sii αρχειων
συμβουλευτητε τα αρχεια του παιχνιδιου απο την 1.23
Για το που βρισκονται αυτα τα αρχεια και πως τα αποκτουμε διαβαστε εδω.
http://forum.ets2.gr/viewtopic.php?f=8&t=659
Μια μικρη ενημερωση σχετικα με τους ηχους mod που αφορουν ΜΟΝΟ αυτους που επηρεαζουν τα
default(μανισια)φορτηγα του παιχνιδιου υστερα απο την ενημερωση του παιχνιδιου (1.23).
(οποιοδηποτε αλλα φορτηγα μοντ που δεν αντικαθιστουντα default φορτηγα δεν εππηρεαζονται)
Λοιπον στην 1.23 ολοι οι ηχοι πλεον χρησιμοποιουν τον κωδικα στην πρωτη παραμετρος των external/internal.sii
που χρησιμοποιουν και τα scania απο την 1.13-14(δεν θυμαμαι ακριβως) Ο λογως που εγινε αυτη η αλλαγη ειναι
διοτι το Volvofh_2012 & Mercedes Mp4 εχουν πλεον και αυτα διαφορετικους ηχους στις μεγαλες με ιπποδυναμη
μηχανες απο οτι τις μικρες (οπως τα scania διαχωριζονται σε "απλες" και "V8").
Η παραμετρος που πρεπει να διορθωθει ειναι η εξης (ακολουθει παραδειγμα)
Στο παρων παραδειγμα χρησιμοποιω ενα exterior.sii απο ενα MAN TGX
Κώδικας: Επιλογή όλων
SiiNunit
{
accessory_sound_data: ext.man.tgx.sound
Κώδικας: Επιλογή όλων
SiiNunit
{
accessory_sound_data: std.man.tgx.esound
οπως επισης η παραμετρος "sound" γινετε "esound".
Σημ.η παραμετρος "esound" γινετε "isound" οταν προκειται για τον "interior.sii"
Για να επιβεβαιωσετε οτι προχωρατε σωστα στην διορθωση των sii αρχειων
συμβουλευτητε τα αρχεια του παιχνιδιου απο την 1.23
Για το που βρισκονται αυτα τα αρχεια και πως τα αποκτουμε διαβαστε εδω.
http://forum.ets2.gr/viewtopic.php?f=8&t=659
Καλη διασκεδαση με ασφαλη χιλιομετρα
Zeros
Zeros